آثار هنری اعضای مراکز شماره‌۳ و ۴ کانون اردبیل به نمایش گذاشته شد

نمایشگاه‌های فصلی ۱۵۰ اثر هنری از اعضای مراکز شماره‌ی ۳ و ۴ کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، نمایشگاه سه ماهه سوم(فصل پاییز) آثار هنری اعضای مراکز شماره‌ی ۳ و ۴ کانون اردبیل در هفته دوم دی‌ماه سال ۱۴۰۱، به طور جداگانه در هریک از این مراکز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاهی که در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۳ کانون اردبیل برگزار شد، ۸۰  اثر از اعضای ثابت و اعضای کارگاه‌های هنری فصل پاییز توسط مربی آفرینش‌های هنری مرکز، برای بازدید اعضا و اولیا انتخاب و در سالن مرکز به نمایش گذاشته شد.

آثار هنری اعضای مراکز شماره‌۳ و ۴ کانون اردبیل به نمایش گذاشته شد

در آثار منتخب نقاشی این نمایشگاه از تکنیک‌های گواش، آبرنگ، مدادشمعی، اسکراچ برد،  استفاده شده و تکنیک های به کار رفته در آثار سفال مربوطه به کارهای حجمی ، فتیله‌ای  و نقش برجسته بود که مورد توجه علاقمندان و بازدید کنندگان قرار گرفت.

همچنین در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل، آثار به نمایش گذاشته شده شامل ۴۰ اثر نقاشی و ۳۰ اثر سفال با موضوع آزاد بود  که توسط اعضای کارگاه‌ها  به روش‌های مختلف خلق شده بود.

شایان ذکر است، این نمایشگاه‌ها که با هدف ایجاد حس خودباوری و اعتماد به نفس در اعضای کانون و تشویق و ترغیب آن‌ها جهت حضور مستمر در کارگاه‌های فصلی به مدت یک هفته جهت بازدید عموم به خصوص اولیای اعضا دایر بود.

آثار هنری اعضای مراکز شماره‌۳ و ۴ کانون اردبیل به نمایش گذاشته شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =