ویژه برنامه‌ی «منتظران موعود» در مرکز شماره ۳ کانون اردبیل

در گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج)، ویژه برنامه‌ی «منتظران موعود» با حضور اعضای فراگیر در مرکز شماره‌ی ۳ کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که پیش از ظهر روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ با همکاری مدرسه استثنایی امید برگزار شد، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با حضور اعضای دارای نیازهای ویژه اجرا شد.

بر اساس این گزارش، مربیان مرکز با اجرای فعالیت‌های شاد و جذاب، از قبیل پخش فیلم، همخوانی سرود سلام فرمانده، معرفی و شعرخوانی از کتاب «سبز پوش مهربان» سروده‌ی جعفر ابراهیمی، ضمن معرفی بخش‌هایی از زندگانی امام عصر (عج) ، اعضای حاضر را با دوران غیبت آن حضرت، ویژگی‌ها و وظایف منتظران ظهور آشنا کردند.

همچنین اعضای فراگیر برای تهیه ابزار تزیین و فضاسازی کلاس درسی، با همراهی مربیان فرهنگی و هنری مرکز به اجرای فعالیت هنری چاپ عبارت «قائم آل محمد(ص)» روی مقوا وساختن گل‌های کاغذی نرگس پرداختند.

خاطرنشان می‌شود در فعالیتی دیگر به همین مناسبت، مربی آفرینش‌های ادبی مرکز طرح ادبی با عنوان «سلام ای بهار، دیر کرده ای!» را با شرکت اعضای ادبی اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =