نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی دستگاه‌های فرهنگی استان خراسان رضوی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی؛ نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان خراسان رضوی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری و با دستور کار معرفی فعالیت‌های کانون و ویژه‌برنامه دهه فجر در محل این اداره کل برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار شد

این نشست که به طور مستمر در سطح مدیران فرهنگی استان باهدف پیشبرد مسائل مهم فرهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنابادی نژاد معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی بر لزوم مشارکت و استفاده حداکثری از ظرفیت تشکل‌های مردمی در ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و همچنین دهه فجر اشاره کردند.

 ابراهیم زره‌ساز مدیرکل خراسان رضوی ضمن خوش آمد گویی به مدیران فرهنگی استان به معرفی فعالیت‌های مهم کانون استان و همچنین دو رویداد ادبی «نامه مهر» و باشگاه تخصصی سینما و رسانه نوجوان پرداخت.

ایشان همچنین از اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری توسط تماشاخانه سیار کانون با به‌کارگیری سایر ظرفیت سازمان‌های فرهنگی و خدماتی استان در دهه فجر امسال خبر داد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ارائه داد.

نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار شد

در پایان مدیران فرهنگی استان از نمایشگاه چاپ سنتی (مکتب هنر سقاخانه‌ای و قهوه‌خانه‌ای) وام گرفته از تصویرهای واقع در حرم مطهر رضوی کاری از مربیان و اعضای نوجوان کانون بازدید کردند.

 نشست هم‌اندیشی مدیران فرهنگی استان با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری به طور مستمر در راستای هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =