ثبت نام کارگاه‌های فصل زمستان در کانون سمنان

ثبت نام کارگاه‌های فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از ۱۷ دی ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از آغاز ثبت نام دوره‌های تخصصی برخط و کارگاه‌های حضوری مراکز فرهنگی‌هنری استان هم‌زمان با سراسر کشور از شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱، خبر داد و گفت: کودکان و نوجوان علاقه‌مند سراسر استان می‌توانند از این تاریخ به‌مدت یک‌هفته با مراجعه به سایت semnan.kpf.ir در پنج کارگاه تخصصی شعرسرایی(تکمیلی)، شعرسرایی(پیشرفته)، نقالی، نقاشی و پاپیه‌ماشه ثبت‌نام کنند.

خدابخشی اظهار داشت: در ۱۳ مرکز فرهنگی‌هنری استان، ۱۵۰ کارگاه تخصصیِ حضوری در قالب نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، کاردستی، شاهنامه‌خوانی، نقالی، پاپیه‌ماشه، شطرنج، هنرهای سنتی، کوک و دوخت، مهارت‌های «حال خوش زندگی»، نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان‌نویسی، عکاسی، نجوم، قصه‌گویی، چرتکه، رباتیک، پرورش خلاقیت، پروش حس جستجوگری و پژوهش، پیش‌بینی و از ۲۵ آذر سال جاری، برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: کارگاه‌هایی هم که به حد نصاب ثبت نام نرسیده بودند از نیمه‌ی دوم دی‌ماه در مراکز فرهنگی‌هنری تشکیل شد.

خدابخشی یادآور شد: ۹ هزار و ۲۱۰ کودک و نوجوان، عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان هستند و تعداد موجودی کتاب‌های این مراکز، ۲۴۵ هزار و ۱۲۰ جلد است و در ۹ ماه اول سال جاری از سوی مربیان، تعداد ۶۱ هزار و ۶۷۰ جلد کتاب به مخاطبان جامعه هدف، امانت داده شد.

مدیرکل کانون سمنان در پایان تصریح کرد: کارگاه‌های تخصصی برخط در بازه‌ی زمانی ۲۴ دی تا ۲۴ اسفند برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان»(۷ سال به بالا)، «نونهال»(۹ سال به بالا)، «نونگاه»(۱۲ سال به بالا) و «نوجوان»(۱۵ سال به بالا) تا ۲۳ دی سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون به نشانی www.kpf.ir ضمن عضویت در کانون از آموزش‌های مجازی آن بهره گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =