اقدامات کانون سمنان در جشنواره فجر تا فجر، شایسته تقدیر است

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اقدامات و تلاش این‌مجموعه را در جشنواره‌ی «فجر تا فجر»، شایسته تقدیر دانست.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه فروهر معدنی معاون فرهنگی و محمد مسلمی دبیر شورای اقامه نماز، پیش از ظهر یک‌شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شمس‌الدین مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الدین در ابتدای این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از استقبال مخاطبان کودک و نوجوان از جشنواره‌ی فرهنگی و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر»، با اشاره به مشکلات سامانه به‌ویژه در بارگذاری آثار و...، اقدامات اجرایی و تلاش صورت‌گرفته از سوی کانون پرورش فکری استان را شایسته‌ی تقدیر، دانست.

اقدامات کانون سمنان در جشنواره فجر تا فجر، شایسته تقدیر است

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه‌ی این دیدار، ضمن قدردانی از همراهی ستاد اقامه‌ی نماز استان درخصوص تعمیر و بازسازی نمازخانه اداره‌کل و تهیه تجهیزات داخلی آن، تأمین امام جماعت برای ادای فریضه‌ی نماز ظهر و عصر و...، مطالبی بیان کرد.

اقدامات کانون سمنان در جشنواره فجر تا فجر، شایسته تقدیر است

معاون فرهنگی کانون سمنان در بخشی از این دیدار، درخصوص فرآیند اجرایی جشنواره‌ی «فجر تا فجر» ازجمله طراحی پوستر و تبلیغات در فضای مجازی از سوی واحد روابط‌عمومی کانون سمنان و هم‌چنین برگزاری کارگاه‌های ادبی در مراکز فرهنگی‌هنری، خلق آثار توسط اعضای کودک و نوجوان، بارگذاری آثار جمع‌آوری‌شده در سامانه و...، گزارش کوتاهی ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =