مسابقه قصه‌گویی«بال‌های دعا» فراخوان‌شد

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان مسابقه قصه‌گویی «بال‌های دعا» را با مشارکت ستاد اقامه نماز استان گیلان منتشرکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مسابقه استانی با محوریت «دعا»، «نماز» و «پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران» انتشاریافت و گروه‌های سنی کودک، نوجوان  و بزرگ‌سال، مخاطب فراخوان محسوب‌می‌شوند.

مسابقه قصه‌گویی «بربال‌های دعا» در دو بخش صوتی و تصویری به مرحله اجرا گذاشته‌می‌شود و علاقه‌مندان می‌تواند با اجرای هنرمندانه و ارسال آثار حداقل ۳ و حداکثر ۷ دقیقه‌ای، در این رقابت فرهنگی‌هنری شرکت‌کنند.

این درحالی‌است که ارسال لوح‌فشرده حاوی قصه‌گویی و مشخصات قصه‌گو به دبیرخانه انجمن قصه‌گویی کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به نشانی رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی از شرایط شرکت در این اعلام‌شده و شرکت‌کنندگان از ۲۵دی تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ فرصت‌دارند نسبت به ارسال آثار اقدام‌کنند.

براساس این فراخوان، معرفی برگزیدگان مسابقه قصه‌گویی «بربال‌های دعا» نیز ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ و هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب صورت‌می‌گیرد و قصه‌گویان برتر طی آیینی قدردانی خواهندشد.

شماره ۰۱۳۳۳۴۶۱۶۶۰-داخلی ۲۲۹ نیز جهت پاسخ‌گویی به پرسش‌های مخاطبان تعیین‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب آگاهی بیش‌تر، با این شماره تماس بگیرند.

مسابقه قصه‌گویی«بال‌های دعا» فراخوان‌شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =