مدیرکل کانون سمنان رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان منصوب شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌سمت مسئول کمیته استانی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر منصوب شد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس خرمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه‌ی چهل‌وچهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی با صدور حکمی، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به سمت مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر این استان منصوب کرد.

مدیرکل کانون سمنان رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان منصوب شد

براساس این گزارش، در حکم امضاشده از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بر تعامل نهادهای فرهنگی و توجه به اجرای برنامه‌های شاد و اثرگذار مناسب با گروه سنی کودک و نوجوان تأکید شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرمیان از مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خواست تا برای برگزاری هرچه بهتر مراسم این دهه‌ی مبارک و حسب برنامه‌ریزی جامع با رویکرد بزرگ‌داشت باشکوه یادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.

وی در بخشی از این حکم اظهار داشت: دهه‌ی مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی طنین‌انداز کرد.

اهمیت بزرگ‌داشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ارج‌ نهادن به روح ملکوتی و والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام‌خمینی(ره) و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای خواهد بود و این محقق نمی‌شود؛ مگر با جهاد روایت و تبیین مؤفقیت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ لذا تشکیل کمیته کودک و نوجوان به‌منظور پیشبرد سیاستگذاری هدفمند، برنامه‌ریزی دقیق و منظم، انجام هماهنگی‌های اطمینان‌بخش و ایجاد فضایی پویا، مردمی‌کردن بزرگ‌داشت‌ها، به‌کارگیری ابتکارات، خلاقیت‌ها، طراوت و تازگی‌بخشیدن به عید انقلاب، نیاز به اقدام و تعامل شایسته نهادهای فرهنگی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =