اعضای کارگروه فرهنگی جامعة المصطفی از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری مدیران امور خانواده و فرهنگی جامعة المصطفی صبح روز سه شنبه ۲۰ دی ماه از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کردند. حجت الاسلام و المسلمین ملکی رییس موسسه آموزشی و مهارتی بیان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر بکایی مدیرکل دانش آموختگان و مبلغان جامعه المصطفی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کربلایی مدیرکل برنامه ریزی و ارزیابی پژوهشی جامعه المصطفی، دکتر متولی معاون آموزشی مرکز امور خانواده های جامعه المصطفی، حجت الاسلام و المسلمین فیضی، جناب آقای عبداللهی نژاد از همکاران موسسه بیان، سرکار خانم صباغی معاون فرهنگی مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی و سرکار خانم نیکوکلام رییس اداره فرهنگی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی و همچنین محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم و فاطمه بیاتی مدیر مجتمع پردیسان کانون از حاضران در این جلسه بودند.

 اعضای کارگروه فرهنگی جامعة المصطفی از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کردند

دو طرف در ابتدا به معرفی ظرفیت‌ها و برنامه‌های خود پرداختند و سپس پیرامون عقد تفاهم‌نامه مشترک کاری بحث و تبادل نظر کردند. محمد غفاری ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران فرهنگی جامعه المصطفی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از مجموعه‌های خوش‌نام و معتبرِ حوزه کودک و نوجوان در عرصه بین الملل برشمرد و ظرفیت تحقق همکاری کانون پرورش فکری با مجموعه بزرگ جامعة المصطفی در قم را فرصتی برای خدمت رسانی هرچه‌بهتر به کودکان و نوجوانان استان دانست. وی  همچنین خدمت رسانی به کودکان و خانواده‌های غیرایرانی مقیم قم را از ضروریات کاری کانون برشمرد و بر انجام این امر مهم در قالب‌های مختلف آموزشی، تعاملی، بازدید گروهی و.... تاکید کرد. غفاری با اشاره به اینکه همکاری با جامعه المصطفی دروازه ورود کانون قم به عرصه بین الملل خواهد بود، آغاز این تعامل و همکاری را نویدبخش مشارکت های گسترده‌تر در آینده دانست.

حجت الاسلام ملکی رییس موسسه آموزشی و مهارتی بیان، تعامل با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از اهداف جامعه المصطفی دانست و بر همکاری متقابل در شناخت اولویت‌ها به منظور تبادل آیین‌نامه‌ها و استانداردها، برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی و مهارتی، تدوین دوره‌های مشترک، بازدید خانواده‌ها و استفاده فرزندان طلاب و دانشجویان از خدمات کانون تاکید کرد.

بازدید از کارگاه های نجوم، زیست شناسی، هوافضا، پویانمایی، رایانه، ادبیات کهن، کتابخانه‌های کودک و نوجوان و کتابخانه مرجع، کارگاه‌های آموزش‌های هنری همچون سفال و نقاشی، سالن‌های سینما و تئاتر و... پایان‌بخش دیدار مدیران فرهنگی جامعه المصطفی از مجتمع کانون پرورش فکری پردیسان بود.

 اعضای کارگروه فرهنگی جامعة المصطفی از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کردند

 اعضای کارگروه فرهنگی جامعة المصطفی از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم بازدید کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =