پودمان آموزشی کاردستی با دور ریختنی‌ها در کانون سمنان

پودمان آموزشی کاردستی با دور ریختنی‌ها ویژه مسئولان و مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری ثابت و سیار روستایی کودکان و نوجوانان استان سمنان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، پودمان آموزشی «کاردستی با استفاده از دور ریختنی‌ها» ویژه مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، طی روزهای ‌شنبه و یک‌شنبه ۲۴ و ۲۵ دی ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان، برگزار می‌شود.

پودمان آموزشی کاردستی با دور ریختنی‌ها در کانون سمنان

بر اساس این گزارش، راحله دانایی کارشناس هنری، تصویرگر و مدرس نقاشی در این پودمان آموزشی ۱۶ ساعته، ضمن آموزش کاردستی و نقش آن در پرورش خلاقیت، درخصوص ایده‌های خلاقانه‌ی کاردستی و...، مطالبی بیان خواهد کرد.

دانایی هدف از برگزاری این دوره را ایجاد ذوق و خلاقیت هنری در انجام فعالیت‌ها، عنوان و اظهار کرد: ساخت کاردستی با مواد بازیافتی و دور ریختنی‌ها می‌تواند فرهنگ صرفه‌جویی را آموزش دهد و از طرفی می‌تواند تا حد زیادی باعث به‌وجود آمدن خلاقیت و ابتکار در کودکان و نوجوانان شود.

پودمان آموزشی کاردستی با دور ریختنی‌ها در کانون سمنان

وی افزود: ساخت کاردستی نیاز به کمی ابتکار و یک‌سری وسایل ساده دارد که اگر این وسایل از بین دور ریختنی‌ها انتخاب شوند، ساخت آن جالب‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =