کد خبر: 321954
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
بازدید 170
دیدار سرپرست کانون کرمان با مدیرکل نوسازی مدارس

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در دیداری با مدیرکل نوسازی مدارس استان به بررسی نیازهای مراکز فرهنگی‌هنری کانون جهت بهبود عملکرد آن‌ها پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نجمه‌خاتون خداترس سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ضمن معرفی کانون، اهداف و فعالیتهای اجرایی آن، جهت خدمترسانی بهتر به مخاطبان کودک و نوجوان استان، به بررسی مسائل در حوزه تعمیر و تجهیز مراکز استان مطابق با استانداردهای کانون پرداخت و راهکارهای اجرایی جهت تعامل بیشتر بین دو ارگان در راستای بهبود عملکرد و رفع موانع و نواقص ارایه داد.

همچنین خداترس اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار آموزش و پرورش رسالت پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنان را بر عهده دارد و به دلیل نگاه ویژه‌ای که در کانون به حوزه کودک و نوجوان وجود دارد از لحاظ ساخت و ساز مراکز فرهنگی، معماری، فضاسازی و تجهیزات باید توجه و عنایت مناسب‌تری صورت گیرد. در این راستا هرچه فضاها و امکانات و تجهیزات بروزتر و با نیازهای مخاطب کودک و نوجوان هماهنگ‌تر باشد مسلما تاثیر و بازدهی عملکرد فعالیت‌ها و کارگاه‌های تخصصی کانون نمود بهتری خواهد داشت و این می‌طلبد که با تعامل، مشورت، هماهنگی و اولویت‌بندی در هزینه‌کردها دقت عمل بیشتری انجام  شود.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس نیز ضمن مهم دانستن جایگاه کانون و فعالیت‌های آن ارتباط و برگزاری نشست‌های کارشناسان دو ارگان را در جهت شناخت بهتر فضاها و امکانات و تجهیزات مورد نیاز کانون موثر دانست و بر اولویت‌بندی نیازمندی‌های سال جاری در دو بخش تعمیرات و تجهیزات بر اساس تخصیص‌ها توسط  کانون تاکید کرد.  در پایان مشکلات خاص چند مرکز استان مطرح و جهت رفع آن‌ها مذاکره صورت گرفت.

یادآور می‌شود، در این دیدار علیرضا ساکت رئیس امور اداری و عبدالهادی سروستانی کارشناس نظارت بر طرح‌های عمرانی کانون حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =