دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان در سمنان

دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه‌ی فجر به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن کوثر سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه‌ی فجر با حضور نمایندگانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، آموزش و پرورش، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و بهزیستی، صبح دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ در سالن کوثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان در سمنان

فروهر معدنی معاون فرهنگی و جانشین رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه‌ی فجر استان سمنان در ابتدای جلسه ضمن ضمن خیر مقدم به اعضا بر توجه به برنامه‌های شاخص ویژه مخاطبان کودک و نوجوان با رویکرد بسترسازی مناسب برای آشنایی هرچه بیشتر آن‌ها با اهداف و آرمان‌ها و خدمات انقلاب اسلامی و هم‌چنین زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت بیشتر آن‌ها در برنامه‌ها و مناسبت‌ها  و تشویق آن‌ها و ایجاد انگیزه برای نقش‌آفرینی خودجوش در برگزاری برنامه‌ها و...، تأکید کرد.

دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان در سمنان

طاهره جعفرزاده کارشناس روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کانون سمنان و دبیر کمیته کودک و نوجوان استان، ضمن قدردانی از اعضا با اشاره به مطالب بیان‌شده در اولین جلسه، معرفی نماینده ثابت از سوی دستگاه‌های عضو این کمیته، ارسال برنامه‌های پیشنهادی و مصوب برای تجمیع نهایی و تعیین دو فعالیت شاخص برای برگزاری و اجرای مشارکتی را خواستار شد.

دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان در سمنان

در ادامه‌ی جلسه، اعضای کمیته کودک و نوجوان، ضمن تأکید بر نگاه استانی به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در دستگاه خود اشاره کردند.

دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان در سمنان

در پایان مقرر شد نشست بعدی در هفته‌ی آینده با حضور نماینده تام‌الاختیار با رویکرد معرفی و تصویب دو برنامه‌ی شاخص از سوی دستگاه‌های عضو کمیته، برگزار شود.

گفتنی است، تعیین دو فعالیت شاخص در قالب پویش استانی ازجمله تأکید بر توجه ویژه به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از محورهای مهم ایام دهه‌ی مبارک فجر با هدف تقویت هویت ملی و اندیشه‌های دینی، برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی، هنری و... از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، بازدید کودکان و نوجوانان به‌همراه والدین از کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی استان به تفکیک هر شهرستان با رویکرد توجه به تولیدات ملی و مصرف کالاهای ایرانی، برگزاری جشن‌ها و جنگ‌های شادی در طول دهه به‌ویژه در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن، تولید نماهنگ در قالب سرودهای انقلابی با رویکرد جهاد تولید رسانه‌ای، اجرای برنامه‌های شاد و امیدآفرین به‌ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهرها و روستاهای استان و...، برخی از مطالب بیان شده در این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =