نمایشگاه سفال و حجم مربی کانون کرمانشاه در خانه موزه جلیلی

به مناسبت آغاز بهمن ماه و در آستانه‌ی دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه سفال و حجم مسعود میاور مربی کانون کرمانشاه از یکم الی بیست و دوم بهمن ماه ۱۴۰۱ در خانه موزه جلیلی برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه سفال و حجم مسعود میاور مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از یکم الی بیست و دوم بهمن ماه در خانه موزه جلیلی برگزار خواهد شد. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان گفت: این نمایشگاه در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان شهر کرمانشاه با آثار و فعالیت‌های هنری کانون در حوزه‌ی سفال و حجم و به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شده است. زنجانی در ادامه بیان داشت: مسعود میاور مربی مسئول مرکز شماره ۳ اسلام آباد غرب در کانون استان کرمانشاه است که در حوزه‌ی سفال و حجم به صورت تخصصی کار می‌کند و این نمایشگاه در فصل پاییز در مرکز حجاب کانون کشور در استان تهران نیز به مدت یک هفته بر پا و میزبان هنرمندان و علاقمندان به هنر سفال و حجم بود.

نمایشگاه سفال و حجم مسعود میاور مربی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه همراه با روایتگری آثار باستانی استان، از ۱ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در خانه موزه مرکز شماره ۱۰ واقع در میدان جلیلی به سمت خیابان فیض‌آباد، میزبان کودکان و نوجوانان جهت بازدید خواهد بود...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =