ضرورت حاکمیت ابتکار و ایده‌های تازه در اجرای برنامه‌ها

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سومین نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان بر ضرورت خلاقیت‌ورزی و حاکمیت ایده‌های تازه در فعالیت‌های فجرانه تاکیدکرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان؛ سیدجلیل میرعظمی در سومین نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان چهل‌وچهارمین فجر شکوه‌مند انقلاب اسلامی با بیان این مطلب افزود: مقابله با جنگ ترکیبی دشمن که با استفاده از شیوه‌های تازه و ورود به عرصه‌های مختلف صورت‌می‌گیرد، نیازمند بهره‌گیری از ظرافت‌های  فرهنگی‌و تربیتی‌است.

سرپرست کانون استان گیلان ادامه صحبت‌های خود را با اشاره به مصوبات دو جلسه گذشته این کمیته به‌پیش‌برد و با خاطرنشان‌کردن تنوع ‌برنامه‌ها و روحیه هم‌گرایی حاکم بر دستگاه‌های عضو افزود: این امر بسترهای مناسبی برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها و تبیین هرچه بهتر دست‌آوردهای انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان فراهم‌می‌کند.

مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان تعمیم برنامه‌های مورد تاکید این کمیته به شهرستان‌ها را دیگر رهاورد نشست‌های هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی دانست و با خاطرنشان‌کردن رویکرد نشاط‌بخش و امیدآفرین این کمیته گفت: ثبت و ضبط این حرکت‌های سازنده نیز در نمایش ظرفیت‌های گسترده و به تصویرکشیدن شور و شوق مردم انقلابی ایران اسلامی نقشی اساسی‌دارد.

وی هم‌چنین، شعار محوری ایام‌الله دهه فجر سال ۱۴۰۱ را مورد توجه قرارداد و با بیان‌این‌که «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» می‌تواند گویای اهداف برنامه‌ها و چراغ راهی در مسیر برگزاری فعالیت‌ها قرارگیرد، گفت: نمایاندن تلاش‌های بیش از چهاردهه رشادت و کسب موفقیت نظام  در عرصه‌های مختلف بایستی پایه و اساس فعالیت‌های فجرانه قرارداشته‌باشد.

قدردانی از دستگاه‌های عضو کمیته و تاکید بر لزوم انعکاس هرچه بهتر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در فضای مجازی و حقیقی، دیگربخش صحبت‌های سیدجلیل میرعظیمی بود و وی درپایان بر لزوم اجرای دقیق برنامه‌های مصوب این کمیته تاکیدکرد.

ادامه‌بخش این نشست که صبح روز سه‌شنبه، ۴ بهمن ۱۴۰۱ به میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت صورت‌گرفت، ارایه برنامه‌ها از سوی حاضران و تاکید آنان بر عملیاتی‌سازی مصوبه‌ها بود.

خاطرنشان‌می‌شود،۲ نشست پیشین اعضای کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل‌وچهارمین سالگری پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان به ترتیب روزهای ۱۹ و ۲۷ دی سال جاری برگزارشد.

ضرورت حاکمیت ابتکار و ایده‌های تازه در اجرای برنامه‌ها

ضرورت حاکمیت ابتکار و ایده‌های تازه در اجرای برنامه‌ها

            

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =