کد خبر: 322273
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
بازدید 143
برگزاری کارگاه‌های تخصصی فصل زمستان در مرکز یک کانون پارس‌آباد

مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی یک کانون پارس آباد از برگزاری کارگاه‌های تخصصی فصل زمستان با حضور اعضای کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، علی برادران مربی مسوول مرکز شماره‌ی یک کانون پارس آباد گفت: با شروع فصل زمستان و آغاز فرایند ثبت نام، کارگاه‌های تخصصی هنری و ادبی مرکز به صورت حضوری و با هدف کسب مهارت‌های اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت و کشف استعدادهای اعضا در در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ثبت نام در کارگاه‌ها با استقبال خوب خانواده‌ها و اعضای کودک و نوجوان مواجه شده است، اظهار داشت: این کارگاه‌ها متشکل از ۳ کارگاه نقاشی، ۲ کارگاه سفالگری و ۲ کارگاه ادبی با حداکثر ظرفیت خود تا پایان فصل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

برادران با اشاره به اینکه ثبت نام کنندگان علاوه بر کارگاه‌های ذکر شده از فعالیت‌های عمومی که به صورت رایگان انجام می‌پذیرد، استفاده خواهند کرد، افزود: پیش از آغاز فعالیت کارگاه‌ها، در جلسه هماهنگی مربیان مرکز با والدین اعضا که در دی‌ماه برگزار شد، بر حضور مستمر و به موقع اعضا و بهره‌گیری از فعالیت‌های کتاب محور و خدمات کتابخانه‌ای مرکز در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =