برگزاری نشست تعاملی مدیر دفتر مرکزی حراست و معاون توسعه و مدیریت منابع کانون

اولین نشست تعاملی مدیر دفتر مرکزی حراست با معاونت توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری صبح روز چهارشنبه، پنجم بهمن در فضایی صمیمانه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که در سالن جلسه‌های دفتر مرکزی حراست برگزار شد، روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست، هادی یوسف‌زاده معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و کارکنان حراست شاغل (ستاد، کانون زبان ایران و مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری) حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه که مبتنی بر رویکرد تعاملی دفتر مرکزی و با هدف تعمیق تعامل‌ها و تبیین رویکردهای جدید تشکیل شد، روح‌الله عباسی‌نژاد ضمن تشکر از معاونت توسعه و مدیریت منابع، در این نشست و قدردانی از حسن تعامل و همراهی صمیمانه بوجود آمده در تحقق برنامه‌ها، تسهیل امور و ارتقاء خدمات حراست، به تشریح عملکرد و رویکرد حراست و نقش آن در حوزه صیانتی سازمان پرداخت.

وی ضمن تاکید بر اهتمام به حفظ، نگاه‌داشت سرمایه انسانی به‌عنوان یک اصل مسلم، رویکرد حراست را جذبی و صیانتی معرفی و نقش این مجموعه را در جایگاه مشاور امین برای همکاران و مدیران، تبیین کرد.

برگزاری نشست تعاملی مدیر دفتر مرکزی حراست و معاون توسعه و مدیریت منابع کانون

عباسی‌نژاد با بیان دغدغه‌های سرمایه انسانی و همچنین آسیب‌ها و فرصت‌های مترتب، ابراز امیدواری کرد که با تعمیق تعامل‌های سازمانی بین واحدها، تسهیل‌گری مناسبی در رفع برخی موانع دست و پا گیر صورت گیرد. در ادامه هر یک از همکاران به بیان برخی دغدغه‌ها و موارد مرتبط پرداختند.

سپس هادی یوسف‎‌زاده معاون توسعه و مدیریت منابع کانون ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان حراست، انتصاب روح‌الله عباسی‌نژاد را فرصتی مغتنم برای کانون پرورش فکری برشمرد و اظهار داشت: برای هرگونه همراهی با دفتر مرکزی حراست به منظور پیشبرد اهداف و تحقق برنامه‌ها و برطرف کردن آسیب‌ها آماده‌ایم.

وی همچنین با تشکر از نگاه صیانتی مدیر دفتر مرکزی حراست، خطاب به کارکنان حراست بیان کرد: شما می‌توانید با نوع عملکرد خود، ضمن توجه به ویژگی‌های مثبت افراد، باعث رشد و ارتقاء آنان شوید.

برگزاری نشست تعاملی مدیر دفتر مرکزی حراست و معاون توسعه و مدیریت منابع کانون

در پایان عباسی‌نژاد با اشاره به مغتنم شمردن فرصت‌ها و موقعیت‌های خدمتی دراختیار، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید کانون رویدادهای ارزشی و اثرگذار در عرصه‌ی فرهنگی کشور باشد و این مهم در چارچوب رویکرد جدید دکتر علامتی، شدنی است و همه باید به آن اهتمام کنیم.یادآوری می‌شود مقرر است سلسله نشست‌های حراست با حضور سایر معاونت‌ها و مدیران کل کانون، برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =