شاخص‌های مهم ماموریتی کانون پرورش فکری و روند تغییر در سه و شش ماه آینده مشخص شد

با دستور استاندار محترم کرمانشاه به کلیه‌ی دستگاه‌ها و تشکیل شورای برنامه‌ریزی در کانون استان در این خصوص، ۷ شاخص مهم ماموریتی و ۳ برنامه ویژه و اثرگذار کانون در طول سه و شش ماه آینده مشخص شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ۷ شاخص مهم ماموریتی کانون پرورش فکری و روند تغییر در سه و شش ماه آینده همراه با ۳ برنامه‌ی ویژه و اثرگذار کانون در سطح استان مشخص گردید. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان گفت: بعد از دستور استاندار محترم کرمانشاه جناب دکتر صحرایی به تمامی دستگاه‌ها مبنی بر تعیین شاخص‌های مهم ماموریتی، شورای برنامه‌ریزی این شاخص‌ها در کانون تشکیل و در نهایت ۷ شاخص مهم ماموریتی همراه با ۳ طرح اثرگذار در استان تعیین و مشخص شد. زنجانی افزود: بر همین اساس، تعداد اعضاء مراکز کانون استان، میزان امانت‌دهی کتاب به اعضاء، تعداد مدارس تحت پوشش برنامه‌های کانون، سرانه نفر_روز در پوشش برنامه‌ها نسبت به کل جامعه هدف کانون، سرانه اعزام_ محل روزانه واحد سیار روستائی و گروه‌های جهادی به مناطق کم‌برخوردار و روستائی، تعداد خانواده‌های اعضاء تحت پوشش فعالیت‌های خانواده محور در کانون و افزایش تعداد نوجوانان نقش‌آفرین در فعالیت‌های کانون (همیار کانون) به عنوان ۷ شاخص مهم باید در دو برهه زمانی سه و شش ماهه در مسیر روند تغییر افزایشی قرار بگیرد.
زنجانی در ادامه، اجرای طرح «کرمانشاه سرزمین قصه‌ها»، تدوین و اجرای طرح جامع ساماندهی فعالیت‌های حوزه نوجوان کانون پرورش فکری و تدوین و طراحی اطلس فرهنگی_  اجتماعی_ تربیتی مراکز کانون استان کرمانشاه (اجرای ایده نوجوان عضو کارگروه مشورتی نوجوانان) را سه برنامه‌ی ویژه و اثرگذار کانون در سطح استان معرفی کرد که برای آن روزشمار تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =