کد خبر: 322964
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
بازدید 58
عضویت در مراکز کانون سمنان رایگان شد

عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، رایگان شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری از عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری این استان در ایام‌الله دهه‌ی فجر، خبر داد و گفت: مخاطبان ۶ تا ۱۷ سال می‌توانند در این دهه‌ی مبارک، نسبت به عضویت یک‌ساله‌ی خود در سامانه‌ی کانون پرورش فکری به نشانی kpf.ir و هم‌چنین تخفیف در ثبت‌نام کانون زبان، اقدام کنند.

عضویت در مراکز کانون سمنان رایگان شد

خدابخشی، هدف از این عضویت را توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، ارتقای کیفی دانش و مهارت خوانش کتاب در خانواده و مدارس، توسعه‌ی عدالت‌محور فعالیت‌های فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار و محروم، تقویت انگیزه‌ی مطالعه و کتاب‌خوانی و برقراری تعامل فرهنگی با خانواده‌ها و اولیای تربیتی برشمرد.

عضویت در مراکز کانون سمنان رایگان شد

گفتنی است؛ تعداد مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، پستی، سیار شهری و روستایی در پهنه‌ی ایران به حدود یک‌هزار مرکز می‌رسد که این مراکز دارای بیش از ٣٠٠ هزار عضو است و ۴٣ مرکز کانون نیز با عنوان فراگیر، پذیرای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =