سرپرست کانون استان اردبیل از خانواده شهید ودود اقلیمی تجلیل کرد

در شامگاه نهمین روز از نکوداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر، یادواره خانگی شهید ودود اقلیمی، با حضور سرپرست کانون استان، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های فرهنگی، اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان و مسولان ارشد شهرستان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این یادواره که شامگاه پنج‌شنبه بیستم بهمن‌ماه برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست کانون استان به همراه جمعی از کارکنان کانون با حضور در منزل پدری این شهید هنرمند با خانواده وی دیدار و از پدر و مادر این شهید والامقام با اهدای هدیه و لوح سپاس، تجلیل کرد.

گفته می شود این یادواره خانگی که با بیان خاطراتی از شهید توسط پدر بزرگوار ایشان، قرایت بخشی از وصیت‌نامه شهید و شعرخوانی شاعران همراه بود، با سخنرانی شکر عبدی، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پایان یافت.

سرپرست کانون استان اردبیل از خانواده شهید ودود اقلیمی تجلیل کرد

خاطر نشان می‌شود، شهید هنرمند ودود اقلیمــی یکــم مــردادماه ۱۳۴۹، در شهرســتان اردبیل دیده به جهان گشــود و به‌عنوان بســیجی با حضور در جبهه نبرد علیه دشمن بعثی جنگید تا در هیجده فروردین ماه سال ۱۳۶۶، با سمت تک‌تیرانداز در منطقه شلمچه بر اثراصابت ترکش به پا و صورت، به شهادت رسید.

همچنین در همین مناسبت ودر راستای تکریم مقام شامخ خانواده معظم شهدا وتجدید میثاق با خانواده های این عزیزان، جمعی از اعضای کانون گرمی به همراه مربیان و بانوان شاغل در ادارات شهرستان، با خانواده شهید عدالت  شاهی از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کرده و جویای احوال مادر این شهید گرانقدر شدند.

سرپرست کانون استان اردبیل از خانواده شهید ودود اقلیمی تجلیل کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =