ویژه برنامه‌های مرکز شماره‌ی ۲ کانون مشگین‌شهر در ایام الله دهه‌ی فجر

به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه‌های جشن انقلاب و نمایشگاه عکس در مرکز شماره‌ی ۲ کانون مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در برنامه جشن انقلاب که روز چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور بیش از۶۰ نفر از اعضای کانون، دانش‌آموزان و معلمان برگزار شد، لیلا مستعلی‌زاده، مربی‌مسوول مرکز با تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را گرامی داشته وبا قرایت بخشی از وصیت‌نامه شهید امین تیموری، زندگی‌نامه این شهید نوجوان را برای حاضران معرفی کرد.

ویژه برنامه‌های مرکز شماره‌ی ۲ کانون مشگین‌شهر در ایام الله دهه‌ی فجر

 وی همچنین به بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) پرداخته و بخش‌هایی از کتاب «مهربان مثل مسیح» را روخوانی کرد.

شعرخوانی، اجرای دکلمه، برگزاری مسابقه‌ی عکس‌نوشته و دل‌نوشته با شعار «من انقلابی‌ام» و قرایت این آثار از دیگر بخش‌های برنامه در این روزبود که در پایان با پخش سرودهای انقلابی از میهمانان پذیرایی شد.

همچنین در نکوداشت مناسبت دهه‌ی فجر نمایشگاهی از عکس‌های دوران انقلاب در سال ۱۳۵۷، برگرفته از مجموعه عکس‌های استاد یعقوبی، چهره فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر در این مرکز برگزار شده بود که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ویژه برنامه‌های مرکز شماره‌ی ۲ کانون مشگین‌شهر در ایام الله دهه‌ی فجر

گفتنی است، در این نمایشگاه که از اولین روز از دهه فجر به مدت ۱۰روز جهت بازدید اعضا و اولیا برپا بود، مراجعه کنندگان ضمن بازدید وتماشای تصاویر، به شناسایی برخی چهره‎های آشنا در این عکس‌ها پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =