کد خبر: 323133
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
بازدید 153
جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی در مرکز یک کانون پارس‌آباد

ویژه‌برنامه‌ی جشن انقلاب در نهمین روز از ایام گرامیداشت دهه‌ی فجر با حضور معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و جمعی از مسوولان شهرستان پارس‌آباد، با مشارکت اعضای کانون و والدین آنها در سالن مطالعه مرکزشماره‌ی یک کانون پارس‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی، علی برادران مربی مسوول مرکز، با خوش‌آمدگویی به حاضران و تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر بر نقش کانون در تامین شرایط برای بهره‌گیری مناسب از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهر تاکید کرده و خواستار توجه ویژه‌ی مسوولان به کانون پرورش فکری شهرستان پارس آباد در خصوص تکمیل سالن سینمای کودک شد.

رضا ظهراب‌وند معاون برنامه‌ریزی فرمانداری پارس‌آباد نیز با تقدیر از عوامل برگزار کننده‌ی جشن انقلاب در کانون، بر تاثیرگذاری این نهاد فرهنگی در پرورش شخصیت کودکان و نوجوانان اشاره کرده و گفت: برای ساخت جامعه‌ای پویا و روشن باید از هم اکنون بر روی کودکان و نوجوانان سرمایه گذاری کرد و با فراهم آوردن امکانات و شرایط مناسب بتوان مربیان کانون را در جهت ارایه فعالیت‌های فرهنگی به قشر آینده‌ساز کشور کمک کرد.

وی هم‌چنین به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در طول سال‌های اخیر اشاره کرده و از حاضران خواست با عمل به وصایای شهدای والامقام، نقشه دشمن در توطعه علیه کشور را نقش بر آب کنند.

جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی در مرکز یک کانون پارس‌آباد

در ادامه‌ی این برنامه، اسرا فاتحی دکلمه‌ای را که برای امام(ره) نوشته بود را برای حاضران خواند. اجرای مسابقه و اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان مسابقات بین‌المللی و کشوری از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

خاطرنشان می‌شود، در پایان این برنامه معاون فرماندار به همراه مسوولان شهرستان پارس‌آباد از نمایشگاه آثار اعضا شامل نقاشی و سفال، بازدید کرده و از برگزاری برنامه‌ای برای تجلیل از اعضای افتخارآفرین مراکز کانون این شهر خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =