بازدید مدیرکل کانون از نمایشگاه دهه‌ی فجر در مراکز سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام‌الله دهه‌ی فجر از نمایشگاه‌های برپاشده در مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری سمنان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، در ایام‌الله دهه‌ی فجر از نمایشگاه‌های «دست‌سازه‌های خلاق مربیان» و «پرچمی از نور» در مجتمع فرهنگی‌هنری و نمایشگاه «طنین آزادی» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان و نمایشگاه «طلوع فجر» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان، بازدید و با مربیان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید مدیرکل کانون از نمایشگاه دهه‌ی فجر در مراکز سمنان

خدابخشی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان و مربیان در برپایی نمایشگاه و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و متنوع با هدف ایجاد شادی و نشاط و امیدآفرینی در مخاطبان کودک و نوجوان بر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این حماسه‌ی ملی تأکید کرد.

بازدید مدیرکل کانون از نمایشگاه دهه‌ی فجر در مراکز سمنان

گفتنی است، در راستای ویژه‌برنامه‌ی «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» نیز مدیرکل کانون سمنان، شامگاه چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در مراسم عید انقلاب با حضور دکتر جعفر تراوره از کشور مالی دانش‌آموخته‌ی جامعه‌المصطفی‌العالمیه در محل مسجد پنج‌تن‌ آل عبا واقع در شهرک گلستان سمنان، شرکت و پس از نماز مغرب و عشاء با مردم، دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =