حضور فعال کانون پرورش فکری استان همدان در ۲۵ غرفه فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن

همزمان با ۴۴سالگی جشن شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در روز افتخار و حماسه یوم الله ۲۲بهمن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در مسیر های راهپیمایی ۲۲ بهمن به برگزاری غرفه های فرهنگی و هنری پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ روز حماسه و افتخار ملت ایران اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور فعال همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری در همدان و سایر شهرستان های استان به اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری از قبیل: نقاشی، دل نوشته، بازی با کلمات، مسابقه، سرود و گریم برای کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی پرداخت.

در شهر همدان با برپایی ۲۵ غرفه فرهنگی و هنری کودک و نوجوان با همکاری شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی و دیگر نهاد ها و سازمان های اجرایی در مسیرهای راهپیمایی، همکاران ستادی، مراکز ثابت ، سیار و پستی از ساعات اولیه صبح حضور یافته و با شرکت کودکان و نوجوانان در غرفه ها به اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری پرداختند.

شایان ذکر است بهناز ضرابی ‌زاده مدیر کل و معصومه ابراهیمی هژیر معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از ساعات اولیه صبح همچون دیگر همکاران کانون در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان حضور یافته و ضمن بازدید از دیگر غرفه ها به شرکت در راهپیمایی یوم الله بیست و دو بهمن پرداختند.

همچنین عروسک های بلند قامت و سردیس های کانون در بین شرکت کنندگان به خصوص کودکان و نوجوانان حضور یافتند و لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای کودکان و خانواده ها ایجاد کردند. همین امر باعث شد که خانواده ها با عروسک های بلند قامت و تندیس ها عکس یادگاری گرفته و حضور خود را در جشن ۴۴سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثبت کنند.

همچنین در شهر های مریانج، بهار، ملایر، نهاوند، قهاوند، تویسرکان، سرکان، سامن ، کبودراهنگ واسدآباد،ازندریان،صالح آباد و شیرین سو مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برپایی غرفه های فرهنگی هنری و همچنین حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن در کنار کودکان و نوجوانان و خانواده ها به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =