کد خبر: 323187
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
اجرای  تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی در دهه مبارک فجر

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری خراسان رضوی در چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع میزبان کودکان و نوجوانان شهرستان های تربت حیدریه، بجستان، گناباد و مشهد در طول دهه فجر بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی با حضور در شهرستان های تربت حیدریه، گناباد، بجستان و مشهد با ویژه برنامه های متنوع میزبان کودکان و نوجوانان در دهه فجر بود.

استفاده از ظرفیت مربیان کانون در هر شهرستان و اجرای فعالیت های قصه گویی، نمایش عروسکی، اجرای سرود و مسابقه و سرگرمی با همکاری سایر سازمان ها از جمله برنامه های تماشاخانه بود.

تربت حیدریه

تماشاخانه سیار در اولین برنامه خود در دهه فجر  با ویژه‌برنامه‌های متنوع میهمان کودکان و نوجوانان روستاهای بخش مرکزی تربت‌حیدریه بود. این برنامه به‌صورت تجمیعی و با استقبال کودکان و نوجوانان روستاهای بخش مرکزی در روستای بوری آباد با همکاری آموزش‌وپرورش شهرستان برگزار شد.

اجرای  تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی در دهه فجراجرای  تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی در دهه فجر

شهرستان گناباد

تماشاخانه سیار در دومین روز از برنامه خود در دهه فجر  با ویژه‌برنامه‌های متنوع توسط مربیان و اعضای کانون در روستای بیلند  و شهر بیدخت شهرستان گناباد حضور پیدا کرد.

اجرای  تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی در دهه فجراجرای  تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی در دهه فجر

بجستان

تماشاخانه پس از اجرا در شهر گناباد عازم شهر بجستان شد و با همکاری کانون شهرستان و نهاد های فرهنگی با اجرای ویژه برنامه های شاد یک روز به یاد ماندنی جهت کودکان و نوجوانان رقم زد.

اجرای  تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی در دهه فجر

مشهد مقدس

جشن بزرگ انقلاب درشب بیست و دوم بهمن با حضور دانش آموزان و خانواده ها با اجرای تماشاخانه با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری مشهد در بوستان بزرگ جهان شهر برگزار شد.

اجرای  تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی در دهه فجر

راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور تماشاخانه سیار در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با ویژه برنامه های متنوع  که با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده ها روبه رو شد آخرین برنامه تماشاخانه در دهه مبارک فجر بود.

اجرای  تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی در دهه فجر

لازم به ذکر است  برنامه‌های تماشاخانه سیار از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان و همچنین همکاری و همدلی مسئولان ستادی و شهرستانی در کانون پرورش فکری کودکان و و مشارکت دیگر سازمان ها توانست لحظاتی شاد و مفرح را برای کودکان و نوجوانان میهن عزیزمان به وجود بیاورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =