تجلیل از مسئول کانون دامغان به‌عنوان بانوی مؤفق در همایش ایران‌بانو

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دامغان در همایش ایران‌بانو به‌عنوان بانوی مؤفق در عرصه‌ی فرهنگی و هنری، شناخته و تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، همایش ایران‌بانو هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌ی فجر شامگاه دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان امام‌جمعه، مهدی بندرآبادی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن منوچهری‌دامغانی مجتمع فرهنگی‌هنری شهید شاهچراغی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار و از هفت بانوی مؤفق در عرصه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری، کارآفرینی، فرزندپروری و قضایی تجلیل شد.

تجلیل از مسئول کانون دامغان به‌عنوان بانوی مؤفق در همایش ایران‌بانو

بر اساس این گزارش، فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دامغان نیز به‌عنوان بانوی مؤفق در عرصه‌ی فرهنگی و هنری، معرفی و از سوی امام‌جمعه تجلیل شد.

تجلیل از مسئول کانون دامغان به‌عنوان بانوی مؤفق در همایش ایران‌بانو

وی در این همایش ضمن معرفی خود و روایت خاطره‌ای از دوران کودکی و نوجوانی‌اش، درباره‌ی مؤفقیت‌هایی که تاکنون در زمینه‌ی نقاشی، خوش‌نویسی، نگارگری، تذهیب، نقاشی کودک، طراحی، نمایش‌نامه‌نویسی، نمایش عروسکی و...، کسب کرده و چگونگی ورودش به عرصه‌ی هنر، مطالبی بیان کرد.

امیرفخریان در پایان افزود: ایران‌بانو در واقع روایت پیشرفت زن ایرانی در راستای شعار «انقلاب اسلامی، زنان و خانواده، تربیت نسل انقلابی» است که با رویکرد معرفی بانوان مؤفق شهرستان دامغان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =