کد خبر: 323250
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
اعلام نتایج ارزیابی عملکرد اداره‌های کل استانی کانون‌ در سال ۱۴۰۰

با پایان دوره ارزیابی عملکرد اداره‌های کل استانی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۴۰۰ نتایج این ارزیابی اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت‌های کانون گزارش عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استانی را با توجه به پایان یافتن دوره ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ و اعلام امتیاز و رتبه‌بندی اداراه‌های کل کانون استان‌ها از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت آموزش و پرورش؛ اعلام کرده است که بر اساس آن استان خوزستان با کسب امتیاز ۱۹۴۲ از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی، رتبه اول را بین کانون استان‌ها، رتبه ۱ را در گروه آموزشی و فرهنگی و رتبه ۸ را در بین ۶۳ دستگاه اجرایی استان خوزستان اخذ کرده است.

استان چهارمحال و بختیاری نیز با کسب ۱۹۴۱ از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی، رتبه دوم را بین کانون استان‌ها، رتبه ۲ را در گروه آموزشی و فرهنگی و رتبه ۶ را بین ۵۹ دستگاه اجرایی استان چهارمحال و بختیاری کسب کرده است.

استان سمنان هم با کسب ۱۹۱۶ از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی، رتبه سوم را بین کانون‌ استان‌ها، رتبه ۱ را در بین گروه آموزشی و فرهنگی و رتبه ۳ را بین ۵۶ دستگاه اجرایی استان سمنان به دست آورده است.

در بعد شاخص‌های اختصاصی نیز ۱۲ استان شامل اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان موفق به کسب امتیاز کامل (۱۰۰۰) شده‌اند.

در مجموع و بر اساس امتیاز شاخص‌های اختصاصی و عمومی بر اساس اعلام سطح‌بندی وزارت آموزش و پرورش، ۱۴ استان در سطح عالی، ۱۳ استان در سطح خوب، ۳ استان در سطح متوسط و ۱ استان در سطح ضعیف قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =