۴ عنوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی به آذربایجان‌غربی رسید

۳ مربی و یک کارشناس هنری کانون آذربایجان‌غربی عناوین برگزیده و شایسته تقدیرهفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اذربایجان‌غربی، فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژه‌ی کارکنان کانون، مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری منتشر شد و از میان ۶۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد، هیئت داوران در مجموعِ پنج رشته (شش بخش)، ۳۹ اثر را برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد.

بر همین اساس، سارا مجیدی مربی هنری کانون بوکان حائز عنوان برگزیده بخش سفالگری و مجسمه سازی شد.

صدیقه صادقی کارشناس هنری کانون استان عنوان برگزیده هنرهای بومی سنتی را در بخش عروسک‌ها به خود اختصاص داد، در همین بخش زهرا مامال دلی مربی هنری مرکز شماره ۲ ارومیه و اسرین ابراهیمی مربی فرهنگی مرکز شماره یک مهاباد عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

این دوسالانه با هدف فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست...» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع دستی) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =