درخشش مربیان وکارکنان کانون هرمزگان در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری

نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون هرمزگان، نوشین فرهادی و نجوا آزاد از مربیان کانون هرمزگان در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان رتبه های برگزیده و شایسته تقدیر را کسب کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژه‌ی همکاران کانون، مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری منتشر شد.

این دوسالانه با هدف فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست...» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع دستی) برگزار شد.

بر همین اساس از میان ۶۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد، هیئت داوران در مجموعِ پنج رشته (شش بخش)، ۳۹ اثر را برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران رشته «نقاشی» شامل نادر موسوی‌فاطمی، مسعود مجاوری و کوروش وفاداری پس از ارزیابی ۱۰۶ اثر رسیده به دبیرخانه، شش اثر را برگزیده و ۴ اثر را شایسته قدردانی شناختند.

هیأت داوران رشته «سفال‌گری و مجسمه‌سازی» تشکیل‌شده از عبدالعظیم آذرخیل، عباس مجیدی و زهرا رسول‌زاده ۱۰۰ اثر رسیده را ارزیابی کردند و ۶ اثر را به عنوان برگزیده و ۸ اثر را به عنوان شایسته قدردانی معرفی کردند،

در رشته «عکاسی» نیز هیأت داوران شامل فریدون قربانی، مجید مردانیان و سمیرا صحرانورد از میان ۲۳۳ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد هنری، ۶ اثر را برگزیده و ۶ اثر را شایسته قدردانی اعلام کردند و در این بخش نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون هرمزگان رتبه دوم در بخش سایر همکاران را دریافت کرد.

در بخش خوشنویسی نیز ۶۷ اثر به دبیرخانه رسید که هیأت داوران این رشته شامل علیرضا وکیلی‌ورجوی، یونس پناهی و عطیه رستمی‌زاده  ۶ اثر را برگزیده و ۳ اثر را شایسته قدردانی شناختند، که با رای هیئت داوران نجوا آزاد مربی ادبی کانون پرورش فکری مرکز بندرلنگه رتبه شایسته تقدیر بخش سایر همکاران را از آن خود کرد.

هیأت داوران رشته «هنرهای بومی و سنتی» متشکل از هدی محسنی، فاطمه میرمحمدصادقی و آذر مشهدی ۸۵ اثر رسیده به دبیرخانه هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی در بخش صنایع دستی را ارزیابی کرد و در پایان ۷ اثر برگزیده و ۵ اثر شایسته قدردانی شناخته شد.

بر اساس این خبر، همین هیأت داوران در بخش عروسک‌ها از میان ۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه ۸ اثر را به عنوان برگزیده و ۷ اثر را به عنوان شایسته قدردانی معرفی کرد.

دوسالانه هنرهای تجسمی در دو بخش مجزا برای دو گروه از علاقه‌مندان برگزار شد؛ گروه اول مربیان و کارشناسان هنری کانون در استان‌ها و گروه دوم سایر کارکنان کانون بودند.

گفتنی است،در رشته عکاسی نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون هرمزگان رتبه دوم برگزیده، در بخش مجسمه و سفال گری نوشین فرهادی مربی فرهنگی کانون مرکز بستک رتبه اول برگزیده و در بخش خوشنویسی نجوا آزاد مربی آفرینش های ادبی کانون مرکز بندرلنگه رتبه شایسته تقدیر در بخش سایر همکاران را دریافت کردند.

یادآوی می‌شود مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری، هفته اول اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =