درخشش مربی کانون شهمیرزاد در هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی

اثر مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهمیرزاد در بخش هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی، شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، برگزیدگان هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنج رشته‌ی نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی(عروسک‌ها و صنایع دستی) از میان ۶۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد، معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، هیئت داوران در مجموعِ پنج رشته(شش بخش)، ۳۹ اثر را برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد که در بخش هنرهای بومی و سنتی(صنایع دستی) از بین ۸۵ اثر رسیده، اثر صدیقه اکرمی مربی هنری مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد از سوی هدی محسنی، فاطمه میرمحمدصادقی و آذر مشهدی داوران این رشته، شایسته تقدیر شناخته شد.

گفتنی است، فراخوان هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی ویژه‌ی کارکنان کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان، مهر ۱۴۰۱ با هدف فراهم‌آوردن زمینه‌ی‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست...»، از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری منتشر شد.

دوسالانه‌ی هنرهای تجسمی در دو بخش مجزا برای دو گروه از علاقه‌مندان، گروه اول مربیان و کارشناسان هنری کانون در استان‌ها و گروه دوم سایر کارکنان کانون برگزار شد.

مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری نیز هفته‌ی اول اسفند سال جاری به‌صورت حضوری در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =