موفقیت مربیان کانون سیستان و بلوچستان در هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی

پنج مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در بخش‌های گوناگون هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی برگزیده و شایسته تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مربیان کانون استان در هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی درخشیدند.

بر همین اساس و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بخش سفالگری و مجسمه سازی، مریم پارساییان، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان، رتبه‌ی برگزیده و زینب اکبری، مربی هنری مرکز مجتمع، شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش صنایع دستی، هانیه سارانی، مربی هنری مراکز شماره یک و دو زاهدان، برگزیده‌ی این رویداد ملی شد و در بخش هنرهای بومی و سنتی(عروسک‌ها) و عکاسی، به ترتیب، طیبه بَزّی(مربی هنری مرکز پنج زاهدان) و ملیحه طوفانی(مربی مسئول مرکز مجتمع زاهدان) رتبه‌ی شایسته تقدیر را کسب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن تبریک این موفقیت به همکاران برگزیده و مجموعه‌ی همکاران در استان، گفت: دوسالانه‌ی هنرهای تجسمی فرصتی برای بروز خلاقیت‌های مربیان و حاصل تعامل موثر آنان با دنیای کودکان و نوجوانان است.

معصومه هادی همچنین افزود: مربیان در ارتباط مستقیم با کودکان و نوجوانان با دنیای پر رمز و راز آنان بیشتر آشنا می‌شوند و با هنر و تجربه‌ی خود آثار بدیعی را خلق می‌نمایند.

گفتنی است این دوسالانه با هدف فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به ایشان با موضوع «زندگی جاری‌ست...» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع دستی) برگزار شد.

بر همین اساس از میان ۶۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد، هیئت داوران در مجموعِ پنج رشته (شش بخش)، ۳۹ اثر را برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =