رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مدیرعامل کانون قدردانی کرد

محمدحسین موسی‌پور؛ نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تقدیرنامه به جهت همکاری و همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ منتشر شده است. در متن تقدیرنامه محمدحسین موسی‌پور؛ نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:

به لطف پروردگار و عنایت خاصه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم امام زمان(عج) و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور میلیونی و الهام‌بخش خود در تمامی شهرها و هزاران روستای کشور در راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شگفتی آفریدند و با حضور همدلانه و هوشمندانه؛ حماسه بزرگ دیگری خلق و نقشه‌های جبهه کفر و الحاد و توطئه‌گران و فتنه‌گران و بدخواهان نظام را که با هجمه همه جانبه رسانه‌ای و جنگ ترکیبی گسترده تدارک دیده بودند نقش بر آب ساختند.

بی‌تردید زمینه‌ساز این خروش و حضور اعجاب‌انگیز؛ همکاری، هم‌افزایی، تلاش و مساعی چند ماهه مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نهادها و تشکل‌های مردمی است.

اکنون با خاتمه عزت‌آفرین مراسم و شکر این نعمت عظمای الهی در این مجال؛ مراتب امتنان و قدردانی صمیمانه خویش را از مساعی حضرت‌عالی و مجموعه همکاران ارجمندتان اعلام کرده و از ذات اقدس احدیت جل و علا توفیق‌های روزافزون آن جناب و همکاران خدوم را در خدمت به اسلام و ایران و بسط و نشر ارزش‌های انقلاب در پرتو انوار رحمت و تائیدات خداوند منان مسالت دارم.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان کمیته مرکزی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از تمامی اعضای این کمیته و دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های گرامی‌داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =