در حال امکان سنجی تأسیس رادیوی اینترنتی کودک و نوجوان هستیم

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از استودیوی صدای کانون بازدید کرد و با ظرفیت‌ها و امکانات فنی و تولیدی این مرکز از نزدیک آشنا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز یکشنبه، اول اسفند ضمن حضور در ساختمان استودیوی صدای کانون واقع در خیابان فجر تهران از نزدیک با مسئولان و دست‌اندرکاران این استودیو گفت‌وگو کرد.

فلاح در این دیدار  ضمن بیان اهمیت توجه به صدا در حوزه تولیدات رسانه‌ای کودک و نوجوان، سرمایه‌گذاری در حوزه صدا و رادیو را مقدمه‌ای سنجیده و دقیق برای ورود به عرصه‌های مهم‌تر رسانه‌ای دانست و گفت: در دوره کنونی تقویت مرجعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان یک وظیفه برای ما مطرح است و ما در تلاشیم تا با برنامه‌ریزی، مواجهه کودکان و نوجوانان و حتی خانواده‌ها را در عرصه‌های مختلف با کانون بیشتر کنیم.

در حال امکان سنجی تأسیس رادیوی اینترنتی کودک و نوجوان هستیم

معاون فرهنگی کانون سپس از بررسی یک طرح در حوزه راه‌اندازی رادیوی مجازی کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری خبر داد و بیان کرد: یکی از اهداف این بازدید امکان سنجی و ظرفیت‌سنجی سرمایه‌گذاری در حوزه ورود به عرصه راه‌اندازی رادیوی کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری است. این موضوع علاوه بر مصرف مستقیم، زمینه‌های مواجه مخاطبان با کانون را بیشتر خواهد کرد.

وی بر استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های تولیدات رادیویی به‌ویژه در استان های قزوین، کرمانشاه و خراسان رضوی که دارای استودیو هستند، تأکید کرد و افزود: به نظر می‌رسد امکانات نرم‌افزاری و سخت افزاری مناسب برای شکل‌دهی رادیوی اینترنتی کودک و نوجوان از سوی کانون وجود دارد و با نظر کارشناسان در این زمینه جمع‌بندی خواهیم کرد.

در حال امکان سنجی تأسیس رادیوی اینترنتی کودک و نوجوان هستیم

در این دیدار همچنین چنگیز صیاد پیشکسوت صدابرداری سینمای ایران و شهریار رهنما مسئول استودیو صدا کانون ضمن ارائه تاریخچه‌ای از فعالیت‌های این استودیو به تشریح ابعاد و ظرفیت‌های این مجموعه پرداختند.

صیاد با بیان قدمت این استودیو، دوبله، صداگذاری، تولید موسیقی، برنامه‌های صدا و همین‌طور همکاری با کانون زبان را از فعالیت‌های این استودیو برشمرد.

در بخش پایانی این دیدار معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بخش‌های مختلف این استودیو بازدید کرد.

در حال امکان سنجی تأسیس رادیوی اینترنتی کودک و نوجوان هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =