برگزاری جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان فرماندار کنگاور تا قبل از پایان سال

محمد خیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون استان همراه با اعضای شورای فرهنگی کانون استان چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ با دکتر الماسی فرماندار کنگاور در دفتر فرمانداری دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  محمد خیاط‌زنجانی چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ در سفر یک روزه به شهرستان کنگاور همراه با اعضای شورای فرهنگی کانون استان با دکتر الماسی فرماندار و همچنین سرهنگ اله‌دانه فرمانده ناحیه سپاه این شهرستان، در دفتر فرمانداری دیدار کردند. در ابتدای جلسه زنجانی مدیر کل کانون استان از فرماندار و فرمانده ناحیه سپاه شهرستان کنگاور به خاطر حمایت‌ها و دلگرمی‌های مستمر برای کانون تشکر و لبخند و شادی کودکان را بدرقه‌ی نیت خیر آنان قرار داد. 

آمادگی برگزاری جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان فرماندار کنگاور تا قبل از پایان سال

در این دیدار الماسی فرماندار کنگاور بر تعامل و همکاری بیشتر فرمانداری با کانون مرکز کنگاور تاکید و از مرکز کنگاور و مربیان آن به خاطر تربیت نخبگان فرهنگی کودک و نوجوان قدردانی و تشکر و از برنامه‌های شاخص کانون در ماه‌های اخیر شهرستان ابراز خرسندی کرد. در ادامه با پیشنهاد زنجانی مدیر کل کانون استان قرار شد که کارگروه مشورتی نوجوانان فرماندار کنگاور از اعضای نوجوان مرکز کنگاور تشکیل تا در خصوص مسائل شهرستان نظرات و ایده‌های خود را به فرماندار ارائه نمایند. الماسی فرماندار کنگاور ضمن استقبال از این پیشنهاد آمادگی فرمانداری را برای برگزاری اولین جلسه تا قبل از پایان سال اعلام نمود.

آمادگی برگزاری جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان فرماندار کنگاور تا قبل از پایان سال

سرهنگ اله‌دانه فرمانده ناحیه سپاه کنگاور نیز از اقدامات کانون مرکز کنگاور برای کودکان و نوجوانان شهرستان و اجرای برنامه‌های شاخص در ماه‌های اخیر به ویژه برنامه عمو قاسم ابراز خرسندی و قدردانی کرد و مجموعه مربیان کانون را گنجینه‌ای برای شهرستان دانست و از آمادگی سپاه برای تعامل و همکاری‌های بیشتر در اجرای برنامه‌ها خبر داد. 
در همین راستا زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن ارائه گزارشی در خصوص «بیست روز، یک شهرستان» بر مرکززدایی فعالیت‌ها و برنامه‌های شاخص استانی در مرکز استان تاکید کرد و بیان داشت باید از قابلیت‌ها و توانمندی‌های همکاران و اعضاء کانون در شهرستان‌ها نهایت استفاده را نمود. زنجانی در ادامه بر اهمیت فعالیت در مناطق حاشیه شهری و مناطق روستایی تاکید و از فرماندار کنگاور درخواست کرد تا با همت و حمایت مسئولین شهرستان خودرویی جهت راه‌اندازی مرکز سیار شهری و روستایی تهیه و به کانون اختصاص داده شود.

آمادگی برگزاری جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان فرماندار کنگاور تا قبل از پایان سال

در این جلسه از خدمات همکاران مرکز کنگاور در خدمت به کودکان و نوجوانان تقدیر شد. همچنین از مریم خزایی مربی کانون بابت کسب ایده‌ی برتر در دور اول و دوم گروه ایده کانون استان و همچنین از همکاران مرکز کنگاور به خاطر فعالیت خلاق تربیتی در گروه پیام‌رسان ایتا مرکز با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

در پایان زنجانی از الماسی فرماندار کنگاور و سرهنگ اله‌دانه فرمانده ناحیه سپاه کنگاور به خاطر حمایت‌ها، تعامل‌ها و اجرای برنامه‌های مشترک با کانون تقدیر کرد.

آمادگی برگزاری جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان فرماندار کنگاور تا قبل از پایان سال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =