کد خبر: 323485
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
بازدید 252
همراهی ادارات و سازمان‌های عنبرآباد در اجرای طرح کانون و مدرسه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنبرآباد جهت اجرای طرح کانون و مدرسه از ظرفیت‌های علمی و تخصصی ادارات دولتی و غیردولتی شهرستان استفاده می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنبرآباد در راستای خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان شهرستان عنبرآباد و دستیابی به اهداف طرح کانون و مدرسه از ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی موجود در شهرستان جهت آموزش به کودکان و نوجوانان استفاده می‌کند.

بنابر این خبر، در راستای اجرای طرح کانون و مدرسه کانون عنبرآباد با همکاری با ادارات شهرستان چون محیط زیست، منابع طبیعی، سازمان هلال‌احمر، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، سازمان تبلیغات، کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد ... و نهادهای دیگر و با حضورکارشناسان آن‌ها در کانون پرورش فکری به ارایه آموزش‌های مرتبط به دانش‌آموزان می‌پردازد.

این در حالی است که مریم جهانشاهی مربی مسئول فرهنگی کانون عنبرآباد در این‌باره گفت: در کارگاهی که با حضور کارشناس محیط زیست برگزار شد وی درباره انواع گونه‌های تحت حفاظت محیط زیست عنبرآباد و مراقبت از گونه‌های در حال انقراض و همچنین آموزش حفاظت محیط زیست به عنوان ثروتی برای نسل کنونی و آینده و راهکارهای جهت رسیدن به این اهداف صحبت کرد.

همچنین جهانشاهی افزود: با حضور کارشناس هلال احمر آموزش‌های ایمنی و راهکارهای لازم در مواقع خطر از جمله زلزله، آتش‌سوزی، افتادن در چاه و احتمال خفگی بر اثر قورت دادن اشیای ریز یا خوراکی‌ها بررسی و بیان شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنبرآباد برنامه‌ریزی‌هایی جهت استفاده از ظرفیت دیگر کارشناسان سازمان‌های مرتبط انجام داده است و تا پایان اجرای طرح کانون و مدرسه از حضور آن‌ها جهت آموزش دانش‌آموزان استفاده خواهد کرد.

طرح «کانون مدرسه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش به منظور بهره‌گیری از امکانات آموزشی و فرهنگی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

همراهی ادارات و سازمان‌های عنبرآباد در طرح کانون و مدرسه

همراهی ادارات و سازمان‌های عنبرآباد در طرح کانون و مدرسه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =