کانون کرمانشاه انگاره‌ی ذهنی من را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تغییر داد

دکتر مهدی کاموس نویسنده، منتقد و مدرس کارگاه داستان‌نویسی دوره‌ی تخصصی داستان‌نویسی «جلال آل احمد» از حضور بین نوجوانان کرمانشاهی و ذوق و گفت‌وگوی با این نوجوانان ابراز خرسندی کرد و بیان کرد که با حضورم در این دوره انگاره‌ی ذهنی من از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تغییر پیدا کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دکتر مهدی کاموس نویسنده، منتقد و مدرس داستان‌نویسی که در روزهای پنجشنبه ۴ و جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ مهمان کرمانشاه بود تا برای نوجوانان کرمانشاهی در دوره‌ی تخصصی داستان‌نویسی «جلال آل احمد» کارگاه نویسندگی برگزار نماید، گفت: بنا شد درباره حضورم در اولین دوره آموزشی داستان‌نویسی «جلال آل احمد» در کرمانشاه یادداشتی بنویسم. فارغ از اطوارهای روشنفکری و دور از خودستایی؛ انگاره و یافته‌ام را برایتان می‌نویسم:
 انگاره‌ام از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اقیانوس پهناور و عمیقی بود که قایق‌های کمی در آن شناورند و افراد معدودی در ساحلش نشسته‌اند،  آتشفشانی بود که سالی یکی دو بار دودی از دهانه‌اش بیرون می‌آید و... . اما تجربه و یافته‌ام از کانون کرمانشاه این انگاره را تغییر داد! نوجوانان، مربیان، مدیران، فضای کانون از کتابخانه تا کافه‌کتاب در پیوندی بودند. این جای ابراز خوشبختی دارد و شکر!

کانون کرمانشاه انگاره‌ی ذهنی من را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تغییر داد

کاموس در ادامه نوشت: نوجوانان داستان‌نویسی را دیدم که در فضای سایبری یکسان‌سازی نشده بودند و با مربیان و مدیرانی گفتگو کردم که هنوز عشق به آموزش در چشمانشان می‌درخشید و در کافه کتابی چای نوشیدم و گپ و گفت کردم که در آن روح انسان‌های بزرگ و بزرگوار در رفت و آمد است!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =