عملکرد مراکز کانون استان در حوزه ترویج فرهنگ اقامه‌ی نماز بررسی شد

چهارمین جلسه‌ی ستاد اقامه نماز اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سال ۱۴۰۱، با حضور سرپرست کانون استان و سایر اعضای ستاد، پیش‌ازظهر روز یکشنبه هفتم اسفندماه در دفتر مدیر کل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست کانون استان با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: نماز در سیره ائمه معصومین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است که اوج شکوه آن در ضربت خوردن حضرت امیر(ع) در حین اقامه‌ی نماز و برپایی نماز ظهر عاشورا در قیام کربلای حضرت سیدالشهدا(ع) نمایان شد.

ملک‌زاده فرد در ادامه این جلسه به اهمیت ایجاد فضای معنوی در کلیه مراکز کانون اشاره کرده و از مربیان مسوول مراکزی که در عرصه فرهنگ توسعه و ترویج نماز، همّت و تلاش مضاعفی داشته‌اند قدردانی کرد.

وی همچنین با بیان اینکه کانون پرورش فکری یکی از نهادهای فرهنگی و تاثیرگذار در جامعه به خصوص قشر کودک و نوجوان است، بر برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های نماز محور در مراکز کانون استان در سال آینده، تاکید کرد.

عملکرد مراکز کانون استان در حوزه ترویج فرهنگ اقامه‌ی نماز بررسی شد

همچنین فاضل درخشان، دبیر شورای اقامه نماز کانون استان نیزپیرامون اقدامات انجام یافته،  گزارشی از عملکرد این ستاد در اداره‌کل و مراکز در طول سال ۱۴۰۱ را ارایه کرد.

خاطر نشان می شود در پایان جلسه از چهار نفر از همکاران فعال در عرصه‌ی ترویج و اقامه نماز کانون استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =