برگزاری بیش از ۸۰۰ کارگاه تخصصی در مراکز کانون سمنان

بیش از ۸۰۰ کارگاه تخصصی و حضوری در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری ۸۲۴ کارگاه تخصصی فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، مهارت‌های زندگی و... به‌صورت مجازی و حضوری از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری این استان برای هفت‌هزار و ۹۵۰ کودک و نوجوان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: هدف از برگزاری کارگاه‌ها، ارائه‌ی آموزش‌های تخصصی و پرورش استعدادهای اعضا بود.

برگزاری بیش از ۸۰۰ کارگاه تخصصی در مراکز کانون سمنان

وی با اشاره به عناوین کارگاه‌های اجرایی در بخش هنری مبنی بر نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی، عکاسی، دوخت‌های سنتی، نگارگری، پاپیه‌ماشه و بخش فرهنگی شامل قصه‌گویی، حال خوش زندگی، کاردستی، اوریگامی، شطرنج، رباتیک، شاهنامه‌خوانی، مولوی‌خوانی، سعدی‌خوانی، تندخوانی و روان‌خوانی، شعر و قصه و بخش ادبی در قالب نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان‌نویسی، خوانش متون کهن، نمایش‌نامه‌نویسی، املای شیرین و... افزود: کارگاه‌ها در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و  پیشرفته ویژه اعضای عادی و فراگیر، اجرا و با استقبال والدین روبه‌رو شد.

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی نوباوه(۴ سال به بالا)، نوخوان(۷ سال به بالا)، نونهال(۹ سال به بالا)، نونگاه(۱۲ سال به بالا) و نوجوان(۱۵ سال به بالا) برای شرکت در کارگاه‌های مجازی به سایت کانون به نشانی www.kpf.ir، مراجعه و برای سایر کارگاه‌های تخصصی نیز با حضور در یکی از مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند.

گفتنی است، در حال حاضر استان سمنان ۱۶ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، ۲ مرکز فرهنگی‌هنری پستی و ۴ مرکز فرهنگی‌هنری سیار دارد و تعداد ۹ هزار و ۳۸۶  را تحت پوشش فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =