کد خبر: 323713
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
معصومه ابراهیمی‌هژیر سرپرست کانون استان همدان شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی معصومه ابراهیمی‌هژیر را با حفظ سمت به سرپرستی اداره کل کانون استان همدان منصوب کرد.

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این حکم با ابراز قدردانی از خدمات ارزنده بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل سابق کانون استان، اظهار امیدواری کرده است تا به فضل خدای متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های رییس جمهوری و تلاش‌های مجدانه سرپرست جدید و همکاران ارجمند کانون استان، در مسیر تحقق اهداف عالی کانون قدم‌های موثری برداشته شود.

معصومه ابراهیمی‌هژیر معاون فرهنگی کانون استان همدان اکنون با این حکم و با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل کانون استان همدان تعیین شد.

ضرابی‌زاده مدیرکل سابق، که اکنون به جمع بازنشستگان کانون پیوسته است، نویسنده و خالق ده‌ها اثر داستانی از جمله رمان معروف «دختر شینا» (خاطرات قدم‌خیر محمدی‌کنعان همسر سردار حاج ستار ابراهیمی‌هژیر از شهدای جنگ ایران و عراق)  است، که سال‌ها پیش از مدیریت، به‌عنوان مربی، کارشناس و کارشناس مسئول در کانون فعالیت می‌کرد و از تیر ۱۳۹۸ به عنوان مدیرکل کانون منصوب شد و به‌مدت ۳ سال و ۸ ماه به این مسئولیت ادامه داد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =