رتبه ی دوم‌ دوازدهمین  ایده کاپ شهرداری اصفهان  به کانون پرورش فکری استان اصفهان تعلق گرفت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و مریم جواهریان مسوول مرکز نجوم کانون در دوازدهمین ایده کاپ ( نمادهای شهری با استفاده از صنایع دستی ترکیبی خلاق ) خوش درخشیدند .

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، شهرداری اصفهان از سال های پیش مشارکت شهروندان خلاق خود را جهت ساختن شهری در خور نصف جهان بکار گرفت و دوازدهمین ایده کاپ با رویکرد صنایع دستی ترکیبی با عنوان " نمادهای شهری با استفاده از صنایع دستی ترکیبی خلاق " را برگزار نمود .

 هدف از اجرای دوازدهمین ایده کاپ ارائه ایده‌ها و طرح‌های جدید و خلاق در عرصه صنایع دستی و هنرهای مردمی ترکیبی در مدیریت شهری و به کار گیری ایده ها و طرح های صنایع دستی ترکیبی در طراحی و بنا سازی فضاهای شهری ،توسعه طبقه خلاق و کشف استعداد های جوان در حوزه صنایع دستی و تلفیق با نماد های شهری و استفاده از ایده های نو و در تولیدات جدید صنایع دستی و ترکیبی با رویکرد نماد شهری از اهداف اصلی این رویداد بود .

اصفهان شهر هنر پرور و هنر دوست همیشه ظرفیت های بی نظیری را در حوزه صنایع دستی در خود دارد با وجود ۲۰۰ رشته صنایع دستی پوپا در این شهر و کسب عناوینی همچون " شهر جهانی صنایع دستی " از شورای جهانی صنایع دستی " و " شهر خلاق صنایع دستی و هنر های مردمی " در شبکه شهر های خلاق یو نسکو و... را اذان خود نموده است ..

 در دوازدهمین ایده کاپ  ۱۳۵ طرح از شهروندان اصفهانی به دبیرخانه ارسال گردید که پس از داوری بیست طرح به مرحله نیمه نهایی رسید که در بین این بیست طرح هفت اثر از همکاران خوب و خلاق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان حضور داشت که در ایستگاه آخر این فراخوان ،  در شب میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) ،  با اعلام سه رتبه برتر به کار خود پایان داد که رتبه ی دوم‌ دوازدهمین  ایده کاپ شهرداری اصفهان به کانون پرورش فکری استان اصفهان و طرح قاب ماندگار خانم مریم جواهریان تعلق گرفت .

رتبه ی دوم‌ دوازدهمین  ایده کاپ شهرداری اصفهان  به کانون پرورش فکری استان اصفهان تعلق گرفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =