دیدار مدیرعامل کانون با نماینده مجلس شورای اسلامی کبودرآهنگ

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فتح‌الله توسلی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان کبودرآهنگ دیدار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آستانه خجسته زادروز یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر(عج)، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فتح‌الله توسلی نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در محل مجلس شورای اسلامی در مورد فعالیت‌های فرهنگی هنری و همچنین تنها رصدخانه و کارگاه نجوم کانون شهرستان کبودرآهنگ به گفت‌وگو نشستند.

بر اساس این خبر، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون کبودرآهنگ در استان همدان به عنوان مهمان در این نشست که روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد، شرکت کردند و به بیان مشکلات کانون‌ پرورش فکری کبودرآهنگ و رصدخانه نجوم پرداختند.

در این نشست صمیمی فتح‌اله توسلی ضمن سپاس از تلاش‌های ارزنده کانون پرورش فکری در راه اعتلای فرهنگ و هنر خواستار گشایش مرکز تخصصی نجوم برای شهرستان کبودرآهنگ شد.

مدیرعامل کانون نیز با بیان اینکه، از زمان حضور خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمام تلاش خود را صرف ارتقاء جایگاه اصلی مربیان و همچنین تامین نیازها و رفع مشکلات مربیان و همکاران کانون کردم و از این پس هم این روند ادامه خواهد داشت.

دیدار مدیرعامل کانون با نماینده مجلس شورای اسلامی کبودرآهنگ

علامتی همچنین در نشستی پای صحبت‌های مربیان مرکز نجوم شهرستان کبودرآهنگ نشست و دغدغه‌های آنان را ارزشمند خواند و افزود: در مورد تاسیس رصدخانه حتما اقدام خواهیم کرد و تجهیزاتی برای این مرکز ارسال خواهد شد.

وی در پایان، با تاکید بر مساعدت برای اختصاص منابع مالی بیشتر به‌منظور راه‌اندازی رصدخانه شهرستان کبودرآهنگ، کلام خود را به اتمام رساندند .

در بخشی از دیدار مربیان کانون کبودرآهنگ با نماینده مجلس، لیلا زارعی مربی‌مسئول این مرکز، ضمن تشکر از اختصاص بودجه‌هایی که برای مرکز نجوم به‌عنوان تنها مرکز تخصصی نجوم در استان همدان درنظر گرفته شده بود، گفت: این بودجه برای راه‌اندازی رصدخانه کافی نیست امیدواریم با توجه به عنایت مدیرعامل بتوان با بودجه جدید، تخصصی‌ترین رصدخانه نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در این شهرستان بنا کرد.

فرهاد مینایی مربی کتابخانه سیار شهرستان کبودرآهنگ نیز به بیان مسائل مربیان سیار روستایی پرداخت.

توسلی نماینده مردم شهرستان‌های کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی پیش‌تر در بازدیدی که از کانون کبودرآهنگ داشت از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کانون پرورش فکری قرار گرفته و از پاییز ۱۴۰۱ پیگیر اخذ بودجه و تجهیز مرکز بوده‌ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =