کانون گیلان در عرصه ترویج و توسعه فرهنگ نماز، شایسته قدردانی‌شد

عنوان دستگاه شایسته قدردانی در حوزه ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز سال ۱۴۰۰ به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تعلق‌گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، عنوان دستگاه شایسته قدردانی در حوزه ترویج و تعمیق فرهنگ نماز سال ۱۴۰۰ به اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان رسید و لوح سپاسی در تجلیل از حرکت‌های مبتنی بر آموزه‌های دینی کانون به سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست این مجموعه فرهنگی اهداشد.

 آغاز این لوح‌سپاس که به امضای مشترک مرتضی رضایی‌صوفی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و سیدابوطالب حجازی، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان گیلان رسیده، آمده‌است: حقیقت نماز، عروج به مقام قرب و وصول به مقام حضور حقّ، جل و اعلا است.

در ادامه این لوح قدردانی، هدف از خلقت هستی عبادت پروردگار عنوان‌ و با تشبیه فریضه نماز به قله عبادت، توفیق خدمت در این عرصه بالاترین هدیه الهی توصیف‌شده است.

پایان‌بخش این لوح سپاس نیز به دلیل موفقیت کانون اشاره و نوشته‌شده است: نظر به اینکه هیئت ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز استان گیلان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در سال ۱۴۰۰ در اجرای برنامه‌های توافق‌نامه و نظام جامع ارزیابی«شایسته‌تقدیر» دانسته، این لوح سپاس تقدیم حضورمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =