ویژه‌برنامه‌ی «اینک بهار» در کانون سمنان

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با اجرای ویژه‌برنامه‌ی «اینک بهار» به استقبال سال نو رفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، راحله رجبی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی «اینک بهار» در عصر دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این برنامه از عناوین پیشنهادی کتاب کار سال جاری بود که با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادی و معرفی آداب و رسوم مردم ایران به‌ویژه عید باستانی نوروز و... اجرا شد.

ویژه‌برنامه‌ی «اینک بهار» در کانون سمنان

وی افزود: در این ویژه‌برنامه، مادران و اعضا در بخش‌های مختلف ازجمله تهیه غذا و نان محلی، کیک و شیرینی، سفره هفت‌سین، تخم مرغ رنگی و... با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.

ویژه‌برنامه‌ی «اینک بهار» در کانون سمنان

رجبی در پایان اظهار داشت: تلاوت قرآن و همخوانی سرود ملی، خوش‌آمدگویی به مدعوین، سرودخوانی ابراهیم اصغریان مربی سیار روستایی کانون میامی در وصف بهار، تک‌نوازی حمید رفائی عضو پیشکسوت و فاطمه صبوری عضو نونهال، شعرخوانی آنیسا شمسی عضو نونهال، تجلیل از برگزیدگان مسابقات و فراخوان‌های «زندگی زیباتر» و «شعر دفاع مقدس» و همچنین اعضای فعال مرکز، برپایی نمایشگاه عرضه و فروش محصولات تولیدی مادران با محوریت شعار سال ۱۴۰۱ و اهدای گلدان به مربیان و کارکنان و تجلیل از برگزیدگان بخش مسابقه از دیگر برنامه‌های این روز بود.

ویژه‌برنامه‌ی «اینک بهار» در کانون سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =