دیدار مدیر کانون زبان استان همدان با پدر و مادر شهید مهندس حسین شکرائیان

به مناسبت بزرگداشت روز شهدا دکتر پیمان رجبی مدیرکانون زبان استان همدان به همراهی دو خانواده دو زبان آموز با والدین شهید مهندس حسین شکرائیان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به مناسبت بزرگداشت روز شهدا دکتر پیمان رجبی مدیرکانون زبان استان همدان به همراهی دو خانواده دو زبان آموز با والدین شهید مهندس حسین شکرائیان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار والدین شهید شکرائیان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مدیر کانون زبان و همراهان بابت دلجویی آنان تشکر کردند، همچنین در این ملاقات خاطراتی از شهید والا مقام از زبان پدر و مادر ایشان آغاز دیدار بود.

دیدار مدیر کانون زبان استان همدان با پدر و مادر شهید مهندس حسین شکرائیان

سپس دکتر رجبی ضمن ابراز خرسندی دیدار با خانواده معزز شهدا را مایه خیر و برکت و سعادت دانست و با اشاره به سخن امام راحل(ره) : شهدا چشم و چراغ این ملت هستند از پدر و مادر شهید گرانقدر تقاضای دعا خیر و عاقبت بخیر و توفیق خدمتگزاری مسئولان برای رضای خدا و آسایش مردم عزیز ایران را خواستار شدند.

دیدار مدیر کانون زبان استان همدان با پدر و مادر شهید مهندس حسین شکرائیان

شهید مهندس حسین شکرائیان متولد ۱۳۳۷ در همدان چشم به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس دانشجوی ترم آخر رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت بود.

شهید شکرائیان در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۶۱ در عملیات مسلم بن عقیل(ع) در سومار به فیض شهادت نائل آمد و در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جو مفقودین به علت همراه نداشتن مدارک شناسایی پیکر مطهر شهید در سال ۱۳۸۶ در دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان شهید گمنام خاک سپاری گردید ، سپس بعد از نمونه‌برداری خون پدر و مادر شهید از طریق آزمایش دی. ان. ای و مطابقت با پیکر شهید شکرائیان در آبان ماه ۱۴۰۰ پیکر مطهر شهید مهندس شکرائیان به آغوش پدر و مادر خود بازگشت.

شایان ذکر است در پایان دیدار دکتر رجبی مدیر کانون زبان استان همدان با اهدا لوح تقدیر و تندیس یادبود شهید شکرائیان از پدر و مادر این شهید تقدیر و تشکر کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =