کد خبر: 324128
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری استان‌ گیلان

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی، مدیرکل کانون استان گیلان را منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سیدجلیل میرعظیمی جیرسرایی از اول شهریور سال ۱۴۰۰ سرپرستی کانون استان ‌گیلان را بر عهده داشت و اکنون با حکم مدیرعامل کانون به عنوان مدیرکل این استان معرفی شد.

مدیرعامل کانون در این حکم با اشاره به شایستگی و تجربه‌های ارزشمند مدیرکل منصوب‌شده تاکید کرده است: ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه‌ کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از مهمترین نکته‌هایی است که همواره مورد توجه قرار دهید.

علامتی در ادامه این حکم نوشته است: بهره‌گیری از تجارب نیروهای پرتوان و با تجربه و مربیان علاقه‌مند و استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، مومن، بااستعداد، علاقه‌مند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزام‌های کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی، خطی و سیاسی را  همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه‌ مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.

مدیرعامل کانون در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که به فضل خدای متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خصوصا بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی»، «قانون‌مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ارجمند ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاه‌های ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.

سیدجلیل میرعظیمی جیرسرایی پیش از این سرپرستی کانون استان گیلان و مسوولیت حراست این اداره‌کل را بر عهده داشته است.

انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری استان‌ گیلان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =