پیام تبریک سرپرست کانون استان اصفهان به مناسبت بهار قرآن و بهار طبیعت

منیره جعفری سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان پیام نوروزی صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، منیره جعفری سرپرست کانون استان اصفهان به مناسبت عید نوروز و حلول ماه مهمانی خدا پیامی صادر کرد ؛

هوالحی الذی لایموت ، تو هر زمان که بیایی بهار خواهد بود ،  مجال شادی بی اختیار خواهد بود ، چه خوش بود که بر آید به یک کرشمه دو کار ، ظهور حضرت عصر(عج) و شروع فصل بهار ( انشاالله) ؛

تقارن بهار قران و بهار طبیعت موهبتی است تا ازسیر آفاق و تحول احوال به سیر انفس و انقلاب قلوب رسیده و در روزهای ملکوتی ضیافت الهی تحول حالمان به بهترین حال و قلب هایمان با مدبرالیل والنهار دگرگون شده وسال جدید فرصتی دوباره باشدبرای رهایی از هر آنچه ما را معنویت و انسانیت دور می سازد.

انشاالله در سال جدید تحت عنایت حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف و پیروی از رهبر عزیز انقلاب هم مسیر با شهیدان در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و اعتلای فرهنگ و تربیت دینی کودکان و نوجوانان گام های موثرتری برداریم.

هم استانی های عزیز و خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ؛

فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق روز افزون همراه با صحت و سلامتی در سال جدید را برای همه شما از پیشگاه خداوند متعال خواستارم .

منیره جعفری سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =