کد خبر: 324234
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
بازدید 262
 هشت برگزیده سهم کانون کرمان در جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما»

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری و ادبی جمعیت هلال احمر درخشیدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، فرزانه ایران‌نژاد مربی مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری سیرجان و لیلی خسروی مربی مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری بردسیر در بخش روایتگری بزرگسال دومین جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» برگزیده شدند.

همچنین، زهرا علی‌توکلی و هستی مددی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در بخش روایتگری نوجوان و زهرا چوپانی و احسان بحرینی اعضای انجمن قصه‌گویی کانون استان هم در بخش بزرگسال همین بخش برگزیده شناخته شدند.

این در حالی است که، طیبه شجاعی کارشناس آفرینش‌های ادبی و شیما شهیدزاده عضو ارشد کانون استان هم در بخش داستان جشنواره «رفیق خوشبخت ما» که به همت جمعیت هلال احمر به صورت ملی برای دومین بار برگزار شد برگزیده شدند.

دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «رفیق خوشبخت ما» با موضوع تبیین و معرفی جایگاه خدمات داوطلبانه و رفتارهای نوع دوستانه در سبک زندگی حاج قاسم در سه رده سنی ۶ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا در بخش‌های آفرینش‌های فرهنگی و ادبی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی و رسانه و فضای مجازی از سوی جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۱ برگزار شده است.

اسامی دیگر برگزیدگان دومین جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» را اینجا مشاهده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =