کد خبر: 324273
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
بازدید 329
پیک نوروزی کانون گیلان به «نورود» رفت

هم‌زمان با نوروز سال ۱۴۰۲ مربی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری گیلان، روستای نورودِ بخش لشت‌نشای شهرستان رشت را مقصد امداد فرهنگی قرارداد و میهمان کودکان و نوجوانان نورودی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، فعالیت‌های کودک و نوجوان‌محور مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و کتاب‌خانه‌های پستی کانون پرورش فکری کودکان استان گیلان طی نوروز سال ۱۴۰۲ نیز دنبال‌شد و مربیان این مجموعه در قالب امداد فرهنگی و استقبال از میهمانان نوروزی، به غنی‌سازی اوقات فراغت‌ مخاطبان پرداختند.

در این میان، مربی کتاب‌خانه سیار روستایی رستم‌آباد شهرستان رودبار میهمان کودکان و نوجوانان روستای نورود بخش لشت‌نشای شهرستان رشت شد و یک روز بانشاط را با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری خاطره‌کرد.

پیک نوروزی کانون گیلان به «نورود» رفت

پخش کلیپ معرفی برنامه‌های کتاب‌خانه سیار روستایی کانون، نمایش پویانمایی«یکی کم ‌است»، اجرای مسابقه حضوری با موضوع واجبات نماز و آشناسازی هرچه بیش‌تر کودکان و نوجوانان با برکت‌های ماه مبارک رمضان و فایده‌های روزه‌داری، از جمله این فعالیت‌های هدف‌مند با همراهی کودکان و نوجوانان بود.

مربی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون رستم‌آباد درهمین‌حال، از گستره فعالیت‌های کانون پرورش فکری برای حاضران صحبت‌کرد و با اشاره به خدمات‌رسانی کانون به تمامی مخاطبان گفت: علاقه‌مندانی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت دسترسی ندارند می‌توانند از برنامه‌های مربیان مراکز  سیار شهری، روستایی و کتابخانه‌های پستی و بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی این نهادفرهنگی بهره‌مندشوند.

برپایه این گزارش، برگزاری مسابقه طناب‌کشی و اهدای جایزه به حاضران، دیگر بخش این حرکت فرهنگی بود که روز چهارشنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۲ با استقبال و مشارکت دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای نورود بخش لشت‌نشای شهرستان رشت صورت‌گرفت.

پیک نوروزی کانون گیلان به «نورود» رفت

پیک نوروزی کانون گیلان به «نورود» رفت

پیک نوروزی کانون گیلان به «نورود» رفت

گفتنی‌است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بهره‌گیری از ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهارکتاب‌خانه پستی، ۲ مرکز فرهنگی هنری فراگیر و هم‌چنین، ۳ مرکز سیار روستایی و ۱ مرکز سیار شهری، به فرزندان ایران اسلامی خدمات‌فرهنگی ارایه‌می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =