جلسه مدیرکل با نیروهای خدمات کانون پرورش فکری  همدان برگزار شد

طی جلسه ای مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با نیروهای خدمات همدان در اولین روز بعد از تعطیلات نوروز در دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ طی جلسه ای معصومه ابراهیمی هژیر مدیر کل با نیروهای خدمات شهر همدان در دفتر اداره کل برگزار شد.

در ابتدای جلسه معصومه ابراهیمی هژیر ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان از زحمات بی وقفه همکاران نیروی خدمات تشکر کرد و گفت: نیروهای خدوم خدمات از جمله نیروهای انسانی کانون استان هستند که از هیچ کمکی برای رفع مسائل مراکز خود از هیچ کمکی دریغ نمی کنند و در کنار مربیان مراکز برای خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به کودکان و نوجوانان و ارباب رجوع ها تلاش خود را دو چندان می کنند تا مراکزی پویاتر باشند.

مدیرکل کانون افزود: در شرایطی که کمبود نیروی خدمات در مراکز استان وجود دارد اما همکاران محترم خدمات این خلأ را رفع کرده اند.

وی افزود: ان شاءالله در سال جدید و تدابیر مدیرعامل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرچه زودتر این مشکل را برطرف خواهند کرد تا ازحجم کاری مضاعف نیروهای محترم و دلسوز خدمات کاسته شود.

 سپس همکاران خدمات هریک پیشنهادات و انتقادات حوزه کاری خود را مطرح کردند و انتظارات خود را با مدیرکل کانون استان در میان گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =