هر خانواده یک کانون است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به همراه مدیر کل جدید کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از «مرکز فرهنگی هنری کانون اسدآباد» بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری از مرکز فرهنگی هنری اسدآباد بازدید کرد.

در این دیدار مژگان هادی مربی مسئول این مرکز، ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریک بهار طبیعت و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گزارشی درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و عمرانی مرکز ارایه داد و همچنین معصومه ابراهیمی‌هژیر، مدیر کل جدید کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز به بیان پاره‌ای از برنامه‌ها و فعالیت‌های سال جاری کانون پرورش فکری اسدآباد پرداخت.

در ادامه این دیدار معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور درباره سیاست‌ها و رویکردهای فعالیت‌های کانون مواردی را بیان کرد.

هر خانواده یک کانون است

هر خانواده یک کانون است

فلاح با تاکید بر تمرکز بر روی برنامه‌های کلی کانون مانند «تمرکز بر روی خانواده‌ها»، «ارایه برنامه‌هایی برای پدرها و مادرها با شعار هر خانواده یک کانون»، «هر مادر یک مربی»، «باز کردن درهای کانون به روی موسسه‌های مردم نهاد»، «استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت آنها در برنامه‌ها»، «ایجاد زیست بوم فرهنگی نوجوانان برای ارایه برنامه‌های مختلف در فضای مجازی و حقیقی برای کودکان و نوجوانان»، «گسترش برنامه‌های گروهی»، «خارج کردن برنامه‌ها از انفرادی» و ... به برنامه‌های گروهی و جمعی پرداخت. در حاشیه این دیدار فلاح بر تشویق و ترغیب نوجوانان به حضور در برنامه‌های فرهنگی، هنری و شرکت در مسابقات داخلی و خارجی از «حسن امیریان»، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان و دانش‌آموز «دبیرستان شهید اختری» شهرستان اسدآباد که در «مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور آلمان» حضور داشت قدردانی کرد.

هر خانواده یک کانون است

حضور در مرکز فرهنگی هنری مجتمع آیت‌الله مدنی(ره) همدان

در ادامه سفر فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون به همدان او به همراه وحید خسروی، کارشناس هنرهای نمایشی، صادق کیانی‌مقدم، کارشناس کتابخانه‌های سیار و پستی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آیت‌الله مدنی(ره) بازدید کرد.

هر خانواده یک کانون است

وی همچنین از کارگاه‌های فرهنگی و هنری مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدنی(ره) بازدید کرد و با مربیان و مسئول مجتمع به گفت‌وگو پرداخت و به برخی از سوال‌های و پیشنهادهای مطرح شده پاسخ داد.

هر خانواده یک کانون است

هر خانواده یک کانون است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =