آیین روزه اولی‌ها در مجتمع کانون استان قزوین

در یک برنامه مشارکتی آیین ویژه‌ای برای دختران روزه اولی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 16 فروردین 1402 در یک برنامه مشارکتی آیین روزه اولی‌ها برای پنجاه دختر به سن تکلیف رسیده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به همراه جمعی از خانواده‌های ایشان در مجتمع کانون استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سید علی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، سرهنگ منصوری فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسن شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، چند برنامه متنوع برای مهمانان بزرگ و کوچک کانون اجرا شد.

سرود ملی، تلاوت قرآن مجید، قصه‌گویی، اجرای سرود، شعرخوانی، اجرای نمایش صحنه‌ای«درخت بخشنده» از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در آغاز این مراسم مدیرکل کانون همراه با خیرمقدم گویی به همه مهمانان کانون، حضور روزه اولی‌ها را در کانون گرامی داشت و به زبانی ساده و صمیمانه اهمیت و فضیلت ماه رمضان و نیز شرایط و احکام روزه‌داری را در قالب یک قصه برای مهمانان کوچک کانون بیان کرد.

موسوی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای بهره‌مندی بیشتر از لطف و مرحمت ویژه خداوند دانست و از دست اندرکاران این برنامه قدردانی کرد.

مدیرکل کمیته امداد نیزهمراه با تبریک به روزه اولی‌ها درباره جایگاه بخشش و روزه روایتی از سیره اهل بیت علیهم السلام را نقل کرد.

پس از اجرای چند برنامه متنوع در سالن نمایش  مهمانان این مراسم روزه ‌خود را افطار کردند و روزه‌اولی‌ها با تقدیم هدایایی موردقدردانی قرار گرفتند.

آیین روزه اولی‌ها در مجتمع کانون استان قزوین

آیین روزه اولی‌ها در مجتمع کانون استان قزوین

آیین روزه اولی‌ها در مجتمع کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =