سیاست‌ها و چشم‌انداز برنامه‌های حوزه ‌اداری کانون گیلان در سال ۱۴۰۲

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در نخستین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ به تشریح سیاست‌ها و ترسیم چشم‌انداز برنامه‌های این مجموعه فرهنگی در حوزه اداری و مالی پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سیّدجلیل‌میرعظیمی در این نشست که به‌منظور سیاست‌گذاری و ترسیم چشم‌انداز برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، به ویژه در حوزه اداری و مالی صورت‌گرفت، نام‌گذاری شعار سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری(مهار تورم، رشد تولید) را چراغ راه دانست و رشد تولیدات فرهنگی را از اولویت‌های این مجموعه طی سال جاری عنوان‌کرد.

مدیرکل کانون استان گیلان برهمین اساس نیز برنامه‌ریزی برای افزایش فضاهای فرهنگی، راه‌اندازی مراکز درحال ساخت این مجموعه در شهرستان‌های خمام و رودسر و هم‌چنین، تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری موجود را ضروری خواند و از لزوم پیگیری، رایزنی و هم‌گرایی با دستگاه‌های اجرایی سخن‌گفت.

وی درعین‌حال، حمایت همه جانبه همکاران ستادی، به‌ویژه حوزه اداری‌مالی از فعالیت‌های فرهنگی و پشتیبانی حداکثری از برنامه‌ریزان و مجریان طرح‌های فرهنگی در ستاد و مراکز فرهنگی هنری را لازمه‌ خدمات‌رسانی مطلوب به مخاطبان‌ ارزیابی‌کرد و افزود: ادامه‌یافتن روند برنامه‌محوری، انضباط ‌اداری‌مالی و صیانت از هم‌دلی و هم‌گرایی حاکم بر این مجموعه، به تحقق برنامه‌ها کمک‌می‌کند.

این مدیرفرهنگی تقویت باورهای دینی مخاطبان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را نیازمند توجه و اثبات باورمندی به اصول اعتقادی ارزیابی‌ و اظهارکرد: نقش همکاران‌ستادی به عنوان فعالان حوزه هدایت و حمایت از فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون، دارای اهمیت ویژه‌ای است.

ضرورت صیانت از امکانات و تجهیزات اداری، لزوم پاسخ‌گویی مناسب و موثر به مخاطبان، همکاران و هم‌چنین، لزوم توجه به معیشت و فراهم‌سازی امکانات رفاهی برای کارکنان کانون، از دیگرموضوع‌هایی بود که مورد توجه سیدجلیل میرعظیمی قرارگرفت.

او درهمین‌ارتباط، برنامه‌های مسئولان کانون گیلان را برای حفظ سلامت و افزایش نشاط‌ اداری همکاران یادآورشد و برگزاری ‌اردوهای فرهنگی-‌تفریحی، تهیه ملزومات ورزشی و اختصاص مکان و زمان معین مناسب  و اعزام ورزشکار به مسابقه‌های ورزشی را گامی برای تحقق این مهم عنوان‌کرد.

اشاره به هم‌زمانی این نشست با ماه مبارک رمضان و ضرورت بهره‌گیری از موهبت‌های این ایام برای بندگی و قرب به پرودگار نیز از موضوع‌هایی بود که درسخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به آن اشاره شد.

ادامه‌بخش جلسه شورای اداری که صبح روز شنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ درسالن اجتماعات اداره‌کل کانون گیلان در رشت برگزارشد، ارایه پیشنهادات همکاران برای پیش‌برد هرچه بهتر برنامه‌های این مجموعه بود و دراین میان، حاضران انتصاب جعفر مجیدی، نیما فلاح‌وحدتی‌جو و علی احمدی را تبریک گفته و به ترتیب برای موفقیت روزافزون‌ آنان در سمت‌ مسئول حراست، رئیس اداره امورمالی و کارشناس تدارکات و پشتیبانی کانون پرورش فکری استان موفقیت آرزوکردند.

سیاست‌ها و چشم‌انداز برنامه‌های حوزه ‌اداری کانون گیلان در سال ۱۴۰۲

سیاست‌ها و چشم‌انداز برنامه‌های حوزه ‌اداری کانون گیلان در سال ۱۴۰۲

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =